Jeres ili pravi potez - Klasični BMW 2002 sa Honda motorom

BMW 2002 predstavlja jedan od najcenjenih modela bavarskog proizvođača, ali ponekada, ljudima ništa nije sveto i mogućnosti ove serije, čak i u najboljem izdanju, njima nisu dovoljne...

Vlasnik ovog posebnog 2002 modela, zamenio je originalnu mašinu legendarne BMW linije i ispod njegove haube postavio turbo jedinicu iz Honda F-Series automobila. Ova mašina trenutno se nalazi u prodaji, ali ostaje da vidimo da li će dostići neku ozbiljniju cenu zbog ovog poteza koji ga je svetlosnu godinu udaljio originalnog izdanja.

1976 BMW 2002 postavljen je na prodajnu listu kompanije Bring A Trailer, sa Honda motorom koji ispod svog kaiša ima 175.418 pređenih kilometara, mada prodavac dodaje da je ukupna kilometraža na odometru nepoznata. Automobil je kupila jedna tjuning radionica iz Kalifornije, CATuned, 2010. godine, koja je izvršila brojne modifikacije, uključujući i najveću pomenutu, dok je turbo punjač dodat nakon što je prešao u ruke poslednjeg vlasnika četiri godine kasnije.

Tada je eksterijer dobio trenutnu crvenu boju, koja je vidno izbledela tokom godina. Automobil je postavljen na petnaestoinčne Rota točkove, opremljene 195/55 Michelin Premier A/S gumama, iza kojih se mogu videti Wilwood disk kočnice.

U putničkoj kabini, automobil poseduje postavljena Recaro sportska sedišta i panele vrata preuzete sa E21 linije, zajedno sa petnaestoinčnim Alpina volanom, iza kog se nalaze Honda S2000 instrument satovi. Dodatna oprema ovog modela uključuje Pionir uzvučenje, AEM merač pritiska i AEM merač odnosa između vazduha i goriva. Donji delovi enterijera ostali su nedovršeni jer je prodavac želeo da poseduje mašinu orijentisanu ka vožnji, umesto da brine o estetici, što je ujedno i bila glavna stavka raskola između njega i njegove žene, zbog koje je i morao da ga proda, na prvom mestu.

Konačno, vreme je napomenuti najistaknutiju modifikaciju ovog modela. Ispod njegove haube sada se nalazi dvolitarski Honda F20C inlajn četvorocilindraš praćen keramički obloženim Garrett GTX2867 turbopunjačem, novim izduvnim sistemom sa trkačkim katalizatorom, AEM Series 2 sistemom za upravljanje motorom. Dino testovi izmerili su 275 ks i 247 Nm obrtnog momenta, koji odlaze na zadnju osovinu putem šestostepenog manualnog menjača i diferencijala ograničenog proklizavanja.

Ovo je značajno povećanje po pitanju snage, od bilo čega što je ovaj model mogao da ponudi kada je bio nov, ali se uprkos tome, prebacivanje Honda jedinice u BMW klasik kao što je ovaj, bez preterivanja može smatrati pravim svetogđem.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group