Jedan Polo u Mađarskoj postao je punokrvni terenac

Na svetu postoji mnogo specijalno dizajniranih vozila, dok je mašta ljudi koji rade ovakve modifikacije gotovo beskonačna...

Poslednji primerak u ovoj beskrajnoj galeriji dolazi nam iz Mađarske i predstavlja punokrvnog terenca sa stilom popularnog nemačkog supermini modela. Ovde je reč o Frankenštajnovom vozilu, kreiranom od karoserije VW Polo i šasije Nissan Torrano II modela.

Ovo čudovište nastalo je 1998. godine kao Terrano II, ali je njegov vlasnik shvatio da je šasija od 2.450 mm modela kratke karoserije sa troje vrata, kreiranog od 1993. do 2006. godine, gotovo identična 2.460 milimetara velikoj šasiji modela Polo Mk4 sa troje vrata, čija se proizvodnja odvijala od 2001. do 2009. godine. Upravo zbog ovog saznanja, on je odlučio da predstavi kombinaciju ova dva modela koja neće zahtevati ekstenzivne modifikacije na bilo kom od uključenih vozila.

Plavo ofarbana karoserija Polo modela postavljena je na merdevinastu šasiju Nissan terenca. Osovine, vešanje i gume za sve terene, zajedno sa pogonskim sklopom i vučom na svim točkovima, pružaju ovom nemačkom superminiju ozbiljne terenske karakteristike. Osim značajnog povećanja u visini, ovaj Polo izgleda prilično standardno, ako dodatno izuzmemo plastične ekstenzije na rubovima točkova i čeličnu konstrukciju za zaštitu prednjeg branika.

Krajem devedesetih godina, Nissan Terrano II dolazio je opremljen 2,4 litara velikim benzinskim motorom ili sa 2,7 litara velikim dizel agregatima u najboljim izdanjima od 124 i 125 ks. Međutim, prodavac sugeriše da njegov model dolazi sa turbo-dizel jedinicom, dobrom za 160 ks, što je čini dosta moćnijom od poslednje trolitarske mašine koja je stvarala 154 ks u fabričkom izdanju. U bilo kom slučaju, snaga se prenosi na sva četiri točka putem manualnog menjača.

Sudeći prema prodajnoj listi na Facebook Marketplace strani, ovaj terenac je vožen 200.000 kilometara, ali je potpuno nejasno da li se ova pređena kilometraža odnosi samo na Terrano II koji je korišćen kao baza ovog projekta. Ovo je definitivno visoka cifra, ali sa cenom od 890.000 mađarskih forinti, odnosno oko 2.466 evra, novi vlasnik potencijalno dobija veoma zabavnu terensku mašinu po prilično pristupačnoj ceni.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group