Jedan od najređih klasika prošao kroz proces električne konverzije

Radionica tvrdi da je to najređi klasični automobil pretvoren u potpuno električnu varijantu...

Lunaz Design nastavlja da ispunjava svoje obećanje da će elektrifikovati najbolje klasične automobile na svetu. Britanski stručnjaci za elektro-konverzije upravo su predstavili svoju najnoviju kreaciju, Bentley S2 Continental iz 1961. godine. Prelepi kupe je jedan od samo četiri primerka koji su preživeli do danas, što je navelo Lunaz da ga nazove najređim klasičnim automobilom pretvorenim u potpuno električnu varijantu.

S2 Continental datira iz doba kada su odabrani nezavisni proizvođači karoserija još uvek proizvodili luksuzne karoserije automobila na „šasijama koje se kotrljaju“ koje je isporučivao Bentley, kaže Lunaz. Ovaj konkretan primer je trebalo da bude limuzina sa četvoro vrata, ali je njen prvobitni vlasnik u poslednjem trenutku promenio mišljenje i umesto toga se odlučio za kupe. Nejasno je ko je trenutno vlasnik automobila ili kako su ga nabavili, ali ono što je jasno je da su želeli da se pretvori u EV.

Da bi to uradio, Lunaz je potpuno rastavio vozilo, a zatim ga ponovo konstruisao prema današnjim standardima. Najveća promena, naravno, bila je zamena fabričkog 6,2-litarskog V-8 „L serije“ za jedan od modularnih električnih pogonskih agregata, koji uključuje visokokvalitetne Tier 1 OEM baterije i motore.

Postavka sa nultom emisijom proizvodi 395 KS, 718 Nm obrtnog momenta i dovoljno je moćna da vozilo sada može da sprinta od nule do 100 km/h za 6,2 sekunde. Takođe je bio opremljen vešanjem sa spiralnim oprugama koje je podesio vozač sa prigušivačem poluge, dok je takođe potpuno prefarban i tapaciran.

„U svom novom izgledu, [elektrificirani S2 Continental je] najređe vozilo koje je ikada bilo pretvoreno u potpuno električni pogon i najekskluzivniji projekat koji smo ikada preduzeli u Lunaz Design: to je doslovno jedinstveno“, osnivač David Lorenz navodi u saopštenju. „Ovaj automobil je takođe dalja demonstracija našeg dokazanog procesa i tehnologija ponovnog ciklusa, razvijenih u potpunosti u našoj fabrici u Silverstonu, koji brzo postaju de fakto zlatni standard za projekte elektrifikacije koji uključuju najprestižnije svetske marke.”

Nije iznenađujuće da Lunaz ne kaže koliko košta konverzija S2 Continental. Međutim, s obzirom na retkost osnovnog vozila, očekivali bismo da je cifra poprilično visoka. Najčešći projekat konverzije ove radionice, klasični Range Rover, počinje od 245.000 funti (ili oko 297.000 dolara), i ne bismo se iznenadili da električni Bentley košta eksponencijalno više.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group