Kao da 555 KS i 680 Nm obrtnog momenta s kojima raspolaže normalni BMW X6 M nije dovoljno, nemački Inside Performance je crossover odlučio da mu doda 145 KS i 170 Nm obrtnog momenta. Uz pomenutu snagu, na njega je natrpao i agresivniji body kit koji je uradio AC Schnitzer i sve začinio kamuflažom kakvom vojske sveta obično prekrivaju svoje borbene avione. To je ovoj preradi donelo naziv Stealth, ali i potpuno suprotan efekat od onog koji to ime predstavlja…
Takva kamuflaža nije mu ni potrebna pored AC Schnitzerovih aerodinamičkih dodataka i dodatne snage koju je Inside Performance na njega nabacio. Do te snage Nemci su došli prilagođavanjem kontrolera, novim izduvom i katalizatorom. Inside Performance nije objavio kako je to uticalo na izvedbu 2.5 tona teškog crossovera, ali je jasno da on sada do stotke dolazi znatno brže od 4.7 s koliko treba klasičnom BMW-u X6 M, a veća je verovatno i maksimalna brzina, koja na ovakvom crossoveru obično staje na elektronski limitiranih 275 km/h.
Unutrašnjost BMW-a X6 M nije previše dirana i u nju je samo ubačen ekran na kojem se prikazuju podaci poput pritiska u turbinama, temperaturama izduva, intercoolera, rashladne tečnosti i ulja. Vizuelne modifikacije zaokružene su 22-inčnim aluminijumskim naplacima koje je za X6 M Stealth uradio KW Automotive.