Ford Focus ST, koji je trenutno najprodavaniji u svojoj klasi u Evropi (delimično zbog toga što se čeka da VW izbaci GTI), je automobil koji možete srediti baš kako vama odgovara...
I dok je standardna snaga ovog modela dovoljna za većinu vlasnika, to ne znači da 2,0l EcoBooste nema još toga da ponudi. WolfRacing iz Nemačke je podigao snagu ST-a na 367ks.
Takođe su poudili i dve slabije verzije sa 282ks, koja se dostiže kroz novi ECU i poseban filter za vazduh. Ako želite više, 297ks, koji podiže i obrtni momenat na 451Nm.
Ipak, pričaćemo o najjačoj verziji od 367ks. Kako izvući toliku konjažu iz 2,0l motora? Agresivan ECU u paru sa specijalnim izduvnim sistemom, novi filter za vazduh i potpuno novo kvačilo.
Postavljeno je i niže i kruće vešanje, kao i novi sistem kočenja. WolfRacing nudi i body kit za Focus koji mu daje niži izgled i pomera izduve sa strane. Centralna opcija je verovatno priajtnija za oko, ali će ovako definitivno privući više pogleda, zavisi šta želite da postignete.
I na kraju cene : za novu suspenziju ćete izdvojiti €1,249, nove felene su od €199 do preko €500...
O.R.