Čudnovato modifikovani E21 3 model sa V10 pogonskim sklopom iz E60 M5 linije

Svi mi potajno volim dobre zamene motora, posebno kada se apsurdno velike i moćne mašine uglave u male automobile...

Ovaj BMW koji vidite pravi je primer toga, jer je njegov projekat uključio na neki način nevoljenu E21 3 seriju i opremio je moćnim V10 agregatom iz E60 M5 modela. Prva stvar koju možemo primetiti vezano za ovaj automobil, koji se trenutno nalazi u prodaji, jeste njegova oprema za karoseriju, koja uključuje novi i širi prednji branik i specijalno oblikovane rubove točkova. Sa druge strane, nalaze se originalni E60 M5 točkovi, crvena kočiona klešta sa ventilacionim rotorima, malo krilo na poklopcu prtljažnika i crne postave.

Međutim, pored vizuelno razmetljivih karakteristika ovog automobila, njegova glavna zvezda je mašina koja se nalazi ispod haube. Kao što smo već pomenuli, za pokretanje ovog modela zadužena je masivna, petolitarska E60 M5 jedinica koja, prema listi nemačkog prodavca, stvara više nego potentnih 600 ks, što je za sto konja više u poređenju sa fabričkim modelom. Ukoliko je verovati ovim ciframa, više nego dobro bi bilo znati koje su modifikacije izvršene kako bi se snaga ovoliko značajno uvećala, jer listing samo pominje specijalni aktivni izduvni sistem i novi čip tjuning.

Ono što je još interesantnije, jeste to što je vlasnik ovog modela pored mašine uspeo da zameni i enterijer svoje jedinice i ubaci onaj iz iste E60 M5 serije. Ova zamena uključuje sve od kontrolne table, do instrument satova i čitave centralne konzole, zajedno sa šaltheblom SMG menjača, koji je takođe stigao sa motorom. Svi puritanci će nerado priznati, ali kontrolna tabla E60 modela nasuprot E21 panela vrata ne deluje uopšte toliko loše koliko bi se moglo pomisliti.

Svi zainteresovani kupci ovog specijalno tjuniranog BMW E23 modela mogu se obratiti nemačkoj Mobile.de kući i preuzeti ključeve za masivnih 49.000 evra. Radi poređenja, važno je napomenuti da trenutno u Nemačkoj, E60 M5 modele možete naći polovne po cenema koje startuju od 20.000 evra, dok nešto viši primerci sežu i do 65.000 evra, ako su u pristojnom stanju sa kilometražom ispod 40.000.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group