Čovek u Švajcarskoj platio silne pare kako bi svoj G-Wagen vozio kroz smrznute Alpe

Mercedes-Benz G-Class je jedan od najmoćnijih terenskih SUV modela u luksuznom segmentu...

Međutim, jedan Švajcarac nije bio zadovoljan svojim fabričkim G500 izdanjem i njegovim performansama na snegu, stoga je odlučio da njegove točkove zameni gusenicama. Ovu neobičnu konverziju kompletirao je tjuner delta4x4 i specijalista za terence CapricornTrucks. Kako bi ovaj nemački kolos stao u nove cipele, kreirane u okvirima američke kompanije Mettracks, G500 je dobio još na visini, dodatnih 200 milimetara da budemo precizni.

88M1-A1 gusenice kreirane su od ojačane gume koja je dobra na temperaturama do minus četrdeset. Svaki modul ovog sklopa dolazi sa oko 170 kg težine, što se prenosi na ukupno 680 kilograma kada se izmere na sve četiri strane. Pored dodatne težine, ove gusenice donose i ogromnu količinu prijanjanja zbog njihove šire kontaktne površine, koja se kreće između 424 i 600 kvadratnih centimetara. Ovo omogućuje Mercedes modelu da napada snežne i ledene padine, dokle god njegova brzina ostaje ispod 65 km/h.

Sudeći prema tjuneru, snežne gusenice se kače na standardne glavčine automobila putem 18,5 inča velikih zupčanika. Ovo znači da ova konverzija vrlo lako može biti vraćena nazad na točkove za sve terene tokom letnjeg perioda, što bi G-Wagen modelu vratilo sve performanse i kvalitet vožnje koji poseduje na asfaltu i van njega.

Rezultirajući G-Class deluje baš kao kod kuće sa gusenicama u švajcarskim Alpima, dok zahvaljujući ovoj konverziji vlasnik, koji sebe opisuje kao ’navučenog obožavaoca automobila’, dobija opciju da vozi svoje čudovište na visinama od 3.000 metara pa nadalje i na brojnim skijalištima. brend Delta4x4 nije pomenuo bilo kakva poboljšanja na pogonskom sklopu, tako da je ovaj model najverovatnije opremljen fabričkim četvorolitarskim V8 agregatom, koji stvara 416 ks i 610 Nm obrtnog momenta iz EU specifikovanog G500 modela.

Ukoliko se pitate koliko ovakva suluda konverzija može koštati, onda se spremite da vam oči zasuze od impresivnih cifara. Troškovi ugradnje gusenica iznose 50.000 evra, sa dodatnih 69.000 namenjenih za homologaciju i proces testiranja. Na kraju, vlasnik je platio dodatnih 20.000 evra za druge modifikacije, uključujući krovni prtljažnik, prednji bul bar i veće točkove za letnji period. Ovo znači da je ovaj Švajcarac platio oko 140.000 evra za svoje vozilo, ne uključujući startnu cenu Mercedes-Benz G500 donorskog automobila.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group