Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.
Alen Miljard je ludi naučnik u polju motocikala i u prošlosti je kreirao potpuno neverovatne mašine, uglavnom uz pomoć ručnih alata i njegove pouzdane testere za metal...
Jedna od njegovih najikoničnijih kreacija jeste Viper V10 napajani motocikl koji je izgradio u svojoj šupi 2009. godine. U videu postavljenom na njegovom YouTube kanalu, Alen odrađuje rutinsko održavanje ovog moćnog dvotočkaša, pripremajući ga za ovogodišnju MOT inspekciju. Nakon što je bio garažiran godinu dana, ovaj motocikl dobija ljubav i pažnju pre nego što ga Alen napuni super-bezolovnim gorivom i odveze ga do garaže.
Bez ikakvog iznenađenja, potpuno ručno izgrađeni motocikl dobio je prolaz na MOT testu i spreman je za još jednu sezonu vožnje. Dok je većina specijalno kreiranih motocikala ovog kalibra kreirana samo u izložbene svrhe, Alenov model je kreiran da bi bio vožen, tako da je na njegovom odometru moguće videti cifru od 14.725,5 kilometara.
Iz videa možemo doživeti ovu zver napajanu V10 motorom uživo i dobiti predstavu o tome kako izgleda njegova vožnja. Ovaj brutalni agregat ne prelazi ni 1.500 rpm u regularnom saobraćaju, a sama veličina ove mašine dovoljna je kako bi uplašila svakog početnika. Osmolitarska V10 jedinica dobijena je iz Dodge Viper GTS modela iz 1995. godine i stvara oko 500 ks. Ovaj agregat sam teži 340 kilograma i predstavlja veći deo od ukupnih 630 kilograma ovog motocikla.
Zbog toga što je V10 toliko veliki, konvencijalni ram nije bio moguć, a umesto njega Alen je kreirao dva specijalna podrama koji su spojeni sa prednjim i zadnjim delom agregata. Ovakav dizajn znači da nema nikakvog mesta za tradicionalnu transmisiju, ali V10 omogućuje toliko obrtnog momenta da promena brzina definitivno nije ni potrebna.
Selekcija lančanika može biti zamenjena na zadnjem točku kako bi se promenila maksimalna brzina motocikla sa 257 na 434 km/h. Alen je svog mezimca dovezao na Isle Of Man TT stazu i kompletirao par testova maksimalne brzine, zajedno sa pokušajem razvijanja maksimalne brzine na Brantingtorp aerodromu, gde je motocikl uspeo da dostigne 322 kilometra u rukama motociklističkog novinara Brusa Dana.
Vanvremenski dizajn i superiorno upravljanje upornih terenaca iz Mercedes-Benz G-klase, omiljeno je među entuzijastima – a njihov klasični oblik i prestiž, uradili su isto kada gov...
Do sada smo imali priliku da naiđemo na brojne modifikacije i zamene motora automobila na internetu, ali presađivanje brutalnog Ferrari V8 agregata pod haubu malog Toyota modela, d...
Modeli kompanije Mercedes-Benz iz osamdesetih i devedesetih godina poznati su po svom skromnom prisustvu po pitanju izgleda, ali bi se sve to potpuno promenilo kada izađu iz radion...
Davne 1962. godine Kurt Kecner, genijalni mehaničar Volkswagen brenda iz Austrije, zaključio je da ne postoji ni jedno vozilo dizajnirano kako bi se izborilo sa veoma specifičnim p...
Originalni Honda NSX model smatran je jednim od najboljih automobila za vožnju svih vremena, dobivši priznanje legendarnog F1 vozača Ajrtona Sene, stoga potpuno ima smisla što su l...
Brend Russell Built Fabrication ponovo napada svet terenski fokusiranih mašina svojim poslednjim Porsche 911 projektom i ovo definitivno može predstavljati najbolju abominaciju koj...
Manhart je predstavio tjuning paket za Porsche Cayenne Coupé modele, čineći ovu Turbo varijantu daleko moćnijom od Turbo GT i Turbo S E-Hybrid, kombinujući dodatno niže vešanje i b...
Pokojni američki dizajner, Džordž Baris, bio je poznat po originalnom televizijskom Betmobilu i neverovatno istaknutim specijalno kreiranim modelima, od kojih je ovaj 2005 Dodge Ma...
Tjuner egzotičnih automobila iz Majamija, 1016 Industries, predstavlja ‘000’ McLaren 720S – prvi automobil koji je uspešno integrisao eksterijer od izloženog karbona i 3D štampane...