Brabus predstavlja najmoćnije i najcrnje limuzine do sada

Više slika

Više slika

Sajam automobila u Ženevi još jednom je poslužio kao raj za tjuning kompanije automoto industrije, međusobno sučeljene u cilju pronalaženja najbolje...

Brabus, naravno, predstavlja jedno od najvećih imena u ovom polju, a za svakoga ko je u nekom pogledu ljubitelj Mercedes-Benz modela, poznaje činjenicu da B oznaka na karoseriji donosi grupu veoma brzih luksuznih automobila, moćnog izgleda, pravi krem društva, ukoliko tako možemo da se izrazimo.

Za sve nas, ovaj tjuner predstavio je tri nove limuzine, koje su se itekako istakle od svega u Ženevi, dok je  glavni član ove grupe definitivno Mercedes-AMG E63 S u Brabus 800 specifikacijama.

Ovaj loš momak premijum opsega srednjih salon modela, poseduje 800 ks i 1.000 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno kako bi razvio elektronski limitiranih 300 km/h i dostigao ubrzanje do stotke iz mesta za ravno tri sekunde. Kako bismo malo pojasnili ove performanse, moramo napomenuti da ne postoji previše automobila sa četvoro vrata na tržištu koji ih mogu dostići, a upravo zbog toga ova mašina košta četvrt miliona evra.

Ukoliko se pitate šta bi na planeti moglo da bude bolje od ovog divljačkog modela E63 S modela, odgovor leži u njegovoj reinterpretaciji u vidu dodatne Brabus 800 opreme na ovom automobilu. Kada biste tvrdili da ovaj Brabus ne može biti brži od E62 modela, tehnički biste bili u pravu, jer je razlika između njihovih performansi gotovo beznačajna.

Brabus 800 baziran je na S klasi, ali poseduje identičnu količinu snage i obrtnog momenta kao E linija o kojoj govorimo i dostiže stotku za 3,1 sekund i maksimalnu, elektronski limitiranu, brzinu od 300 km/h, kao i njegov manji rođak. U suštini, svi kupci dobijaju nešto više od E63 S modela i slične performanse na pravoj liniji. Jedina negativna strana svega, jeste što cena u slučaju Brabus automobila, raste na 359.000 evra.

Poslednji, ali ne manje važan, jeste Brabus 900 automobil, baziran na redizajniranoj liniji Mercedes-Maybach S650. Ova limuzina pune veličine napajana je modifikovanim V12 motorom sa dve turbine, koji isporučuje 888 ks, dovoljnih za ubrzanje iz stanja mirovanja do stotke za samo 3,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 349 km/h.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group