Brabus je upravo predstavio novi 750 Bodo Buschmann Edition ‘1 of 25’ model, baziran na moćnom Mercedes-AMG SL63 automobilu...
Kao i većina projekata kompanije Brabus, ekspertiza inžinjerskog tima ovog tjunera primenila je svoju magiju na pokretačkom sklopu ovog automobila. Stoga, četvorolitarski V8 agregat sada je uparen sa viskopoerformansnim Brabus turbo-punjačima i dobio je čiptjuning ove kompanije, što je bilo dovoljno da mu se snaga podigne na 740 ks i 900 Nm obrtnog momenta, omogućujući modelu ubrzanje do stotke iz mesta za 3,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 315 km/h.
Pošto neki SL63 vlasnici biti prilično sumnjičavi na samu pomisao o pružanju svog potpuno novog sportskog automobila kompaniji Brabus, ovaj slavni tjuner nudi trogodišnju garanciju ili 100.000 kilometara preko fabričke za svoj rad na motoru.
Brojne promene kreirane su i na aerodinamici, odnosno sveukupnom dizajnu ovog Mercedes modela, tako da sada njegov prednji deo poseduje novi spojler napred i on ne samo da izgleda dobro, već istovremeno redukuje i podizanje prednje osovine. Takođe, moguće je primetiti i da su prednji usisnici vazduha sada dosta veći i da se oko njih, kao i oko maske hladanja, sada nalaze novi akcenti od ugljeničnih vlakana.
Brabus je takođe opremio ovaj SL63 sa prednjim dodacima na rubovima od ugljeničnih vlakana, zadnjim difuzorom od istog materijala i suptilnom lajsnom na zadnjoj strani. Tjuner je takođe u potpunosti oživeo trokiraki dizajn točkova prvi put predstavljen osamdesetih, mada su ovoga puta oni dosta čvršći i veći. Zapravo, prednja osovina poseduje točkove od 21×10,5 inča, sa gumama koje mere 275/35, dok je zadnja opremljena točkovima veličine 22×12 inča, isprećenih 335/25 gumama. Visina automobila takođe je oborena za 25 milimetara, zadržavajući opciju podizanja prednjeg dela.
Za kompletiranje modifikacija zadužene su brojne enterijerne promene uključujući i grafike utisnute na vizirima i naslonima sedišta, četvrtastu kožnu površinu, visokosjajne akcente od ugljeničnih vlakana na upravljaču, centralnoj konzoli i vratima, zajedno sa novim gumenim segmentima na pedalama i oplatama za zaštitu pragova sa osvetljenim Brabus logoima.
N.Đ.