Kada M oznaka nije dovoljna za neke kupce, BMW performance divizija izbaci specijalne edicije kao što je novi M4 GTS, koji je nastavak duge loze koja kreće od 1980ih i M3 E30 modela...
Svaki M3 do sada, pa i M4, je imao barem jednu specijalnu verziju koja je mogla da se vozi na ulicama. Zajednički detalji su im bili povećana snaga, manja težina, drugačiji delovi šasije i unapređena aerodinamika.
"Specijalne edicije kao što su BMW M3 GT, BMW M3 CSL, BMW M3 GTS i BMW M3 CRT imaju tradiciju dugu decenijama, a to se nastavlja i sa M4 modelom", rekao je direktor BMW M divizije, Frank van Meel. "Oštriji karakter BMW M brenda je oslikan u ovim modelima, kao i ekskluzivno iskustvo vožnje".
BMW će napraviti samo 700 primeraka ovog modela, a oko 300 će se naći na ulicama Evrope, sa isporukama koje počinju u drugoj polovinu 2016. godine.
GTS dodaje novi sistem ubrizgavanje vode u standardni M4 3.0 twin turbo motor i povećava snagu na 493ks i 600Nm obrtnog momenta. Takođe je 80kg lakši nego standardni M4 sa 425ks. U ponudi je sa sedmostepenim M prenosom, a ubrzava od 0 do 100km/h za 3,8 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 305km/h.
Interesantno je da je GTS najbrži BMWov automobil na Nurburgring stazi, sa vremenom od 7:28, što je skoro 30 sekundi brže od regularnog M4 modela.
O.R: