BMW dizelaši postaju ubice M3 serije uz pomoć novog hibridnog turbo sistema

Svi vlasnici BMW 335d modela neće više morati da žive sa činjenicom da njihovi voljeni dizeli visokih performansi ne mogu da održe korak sa M3 modelima zahvaljujući novom turbo sistemu koji je kreirala kompanija TurboZentrum...

Trolitarski šestocilindraš duplog turbo punjenja koji se može naći u 335d i M340d modelima u odabranim opcijama razvija između 315 i 335 ks. Ovo su itekako dobre cifre po pitanju performansi, ali su one daleko manje od onih sa kojima stiže M3 Competition serija iz F80 generacije.

Novi hibridni turbo punjač kompanije TurboZentrum dolazi u postavci koja omogućuje optimizovani i ojačani kompresor, koji radikalno poboljšava snagu, odgovor na gas i maksimalne performanse automobila. Kompanija je takođe redizajnirala kompresorsko kućište i u okviru dostupinh Stage dva poboljšanja ona nudi i ojačane ležajeve, uz čiju pomoć poboljšava izdržljivost turbine.

Nova postavka podiže konačnu izlaznu snagu na 450 ks, što je već nešto što može da se meri sa F80 M3 Competition, istovremeno konzumirajući daleko manje goriva i ne otežavajući finansijsku situaciju, udarajući po džepovima vlasnika. Svi modeli opremljeni novom turbinom na svojim agregatima posedovaće više snage od tro ili kvad turbo dizelaša koji su se koristili u nekim drugim BMW automobilima.

Iako su 335d i M340d modeli predstavljali glavni fokus prilikom razvoja novog hibridnog turbo punjenja kompanije TurboZentrum, brojne druge BMW serije koji koriste iste N57 trolitarske dizel šestocilindraše, duplog turbo punjenja, takođe će moći da iskoriste sve prednosti ovog novog poboljšanja.

TurboZentrum za svoj novi hibridni turbo paket u punom Stage 2 izdanju traži 2.022 evra, dok su u vreme pisanja ovog članka sve proizvedene jedinice već bile rasprodate.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group