Audi A7 V6 TFSI postaje prava zver u ABT rukama

Više slika

Više slika

Audi A7 kompanije ABT, neće pobediti u trci ubrzanja protiv modela RS5 sportback, ali će svakako stići do cilja sa stilom i dosta brže od regularnog modela...

Najvažniji dodatak ovom modelu jeste ECU kontrolna jedinica ovog tjunera, koju je dizajnirao u svojim pogonima i posvetio trolitarskom TFSI V6 motoru.

Matiran na 340 ks i 500 Nm obrtnog momenta, direktno iz fabrike, ovaj motor nakon posete legendarnom ABT brendu dobija 425 ks i 550 Nm obrtnog momenta, ili okruglo 25% više, sudeći prema tjuneru.

Dodatna snaga pomaže ovom tjuniranom Audi A7 modelu da dostigne stotku iz mesta za nešto kraće vreme od regularnog modela, a za ovaj posao potrebno mu je 5,3 sekundi. Maksimalna brzina, sa druge strane, kod oba automobila ostaje ista, elektronski limitirana na 250 km/h.

Što se tiče stilskih poboljšanja, ona su uglavnom ograničena na nove točkove. Ovaj posebni Audi A7 stoji na masivnim felnama od 22 inča, kreiranim od strane ABT-a, sa savršenim desetokrakim dizajnom Y obrasca. Tjuner ističe da su za ovu liniju dostupne i ostale varijante točkova takođe, od FR do GR linija, koje pružaju automobilima savšren izgled i dosta impresivniji stav.

Ovo nije poslednji put da čujemo za projekte druge generacije Audi A7 Sportback modela ABT Sportline kuće, jer je već najavljeno nekolkio sličnih usavršavanja i modifikovanja njihovih trolitarskih TDI dizel motora.

U 50 TDI modelima, V6 mašina kreira 286 ks i 620 Nm obrtnog momenta, a dolazi uparena zajedno sa osmostepenim automatskim menjačem. Ovaj model može dostići stotku iz stanja mirovanja za prijatnih 5,7 sekundi, a za njega tvrde da izgara 5,5 litara na sto kilometara u proseku, ispuštajući svega 51,4 mpg štetnih izduvnih čestica, sudeći prema evropskim istraživanjima prosečnih upotrebnih vrednosti automobila i standardima.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group