NOVI AUDI A3 STIGAO U SRBIJU

Počinje prodaja novo Audi-ja A3 u Srbiji. Trenutno je u ponudi samo modela sa troja vrata, mada Audi planira da razvije model sa pet vrata, kabriolet sa dvoja vrata i sedan verziju sa četvora vrata.

Spolja, uprkos nešto agresivnijem izgledu lako možete da pomislite da je ovaj model samo facelift postojećeg. Ovaj fazon koji Audi forsira ne svidja se mnogim kritičarima, jer smatraju da svi modeli Audi-ja izgledaju isto i u smislu enterijera i u smislu eksterijera, medjutim novi A3 leži na potpuno novoj platformi na kojoj će ležati i Golf 7, a i mnogi drugi modeli VW grupacije.

U ponudi agregata su jedan TDI dizel agregat i dva TFSI benyinska agregata. 1.4-litaski TFSI agregat isporučuje 122 KS i 200Nm obrtnog momenta, a iz stanja mirovanja do 100km stiže za 9,3 s i dostiže maksimalnu brzinu od 203 km/h. Kombinovana potrošnja ovog agregata prema fabrilčkim podacima iznosi samo 5,2 l/100km.

Drugi benzinski 1.8-litarski TFSI agregat isporučuje 180 KS, a iz stanja mirovanja do 100 km/h stiže za 7,2 s, dok mu je maksimalna brzina 232 km/h. Prema fabričkim podacima potrošnja ovog agregata je 5,6 litara na 100 km.

Našem tržištu najzanimljiviji  2.0-litarski TDI dizel agregat isporučuje 150 KS, a iz stanja mirovanja do 100 km stiže za 8,6 s i dostiže maksimalnu brzinu od 216 km/h. Kombinovana potrošnja ovog agregata iznosi samo 4,1 l na 100 km, što je vrlo impresivno.

1.4-litarski TFSI i 2.0-litarski TDI agregati standardno su upareni  sa šestostepenim manuelnim menjačem, dok je kod 1.8-litarskog TFSI agregata sedmostepeni automatski S tronic menjač standardni deo opreme.

Što se tiče unutrašnjosti, A3 je veoma sportski, veoma čist i moderan sa minimalnim korišćenjem tastera, ali izgled enterijera je drugačiji za svaki nivo opreme. Attraction oprema je moderna, Ambition je sportska i Ambiente je luksuzna.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group