Lancia Flaminia 2500 GT

Sredinom 50-ih godina Lancia je postala vlasništvo kompanije Gruppo Pesenti čiji je vlasnik hteo da napravi potpuno novi koncept modela Flaminia...

 

 

 

Ovaj model je bio namenjen mladjoj klijanteli sa izraženim sportskim duhom koja je bila deo ekonomskog buma u drugoj polovini 50-ih godina. Njene linije su ličile na coupe Florida koji je radio Pininfarina ali je Carlo Pesenti dao potpuno nov duh brzine i agilnosti. U leto 1958. Touring je dobio zahtev od gospodina Pesentija da za samo dve nedelje da svoju viziju nove Flaminie.

Vlasnik kompanije Touring, gospodin Bianchi Anderloni bez obzira što je bio u sred godišnjeg odmora, bacio se na posao. Po povratku u Milano predstavio je model sa 2 sedišta i sa veoma spuštenim gepekom koji je mogao da primi samo dva manja kofera i jedan neseser. Na ovaj način i rezervoar je postao manji a u modelu 3C koji ćemo videti u Beogradu  (sa tri karburatora) snaga motora je takođe bila smanjena.

Prepoznatljiv detalj na ovom modelu su dupli prednji farovi sa neobičnim trouglastim kućištem. Prototip nove Flaminie u izvedbi Superleggera je bio montiran aprila 1959. a početkom 60-ih Flaminia GT se prodavala u količini 10-15 automobila nedeljno što je omogućilo i proizvodnju kabriolet verzije sa hard top-om kao i spider verziju.

 

Model koji ćete videti uživo tokom „Uniqua Belgrade Classic Car Show-a” je model 2500 3C iz 1963.godine.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group