U salonu u Torinu 1963.godine, Ferruccio Lamborghini je predstavio svoj prvi prototip automobila Gran Turismo sa visokim performansama i udobnom vožnjom: 350GTV, dizajniran od strane Franco Scaglionea.
Međutim, takav automobil iako ima jako modernu i avangadnu liniju, nije postigao uspeh kod publike, očekivan od strane proizvođača, a pored toga, imao je visoku cenu proizvodnje. Ferruccio Lamborghini se stoga obratio Carrozzeria Touring za kompletan ”restyling” automobila. Iako je morao na neki način da se inspiriše automobilom od Scaglione-a, dizajneri Touring-a su realizovali novi 350 GT za par meseci, taman da bi mogao da bude predstavljen u salonu u Ženevi 1964. godine. Rezultat i uspeh su bili fenomenalni. Prvi automobili su imali treće centralno mesto na leđima dva prednja sedišta.Takvo rešenje je bilo skoro odmah napušteno u korist dva čista mesta.
Lamborghini 400 GT 2+2 je prirodna evolucija Lamborghinia 350 GT. Nov automobil koji poseduje jači motor od 4000 kubika, preuzima u osnovi liniju 350, ali sa tako revidiranom unutrašnošću, koja dozvoljava realizaciju dva zadnja sedišta. Proizvodnja ovih automobila je nastavljena i nakon zatvaranja Carrozzeria Touring (Decembar 1966.) zahvaljujući intervenciji Carrozzeria Marazzi, koja je mogla da kompletira čitav ugovor potpisan sa Lamborghinijem.
Više info na www.24hoursofelegance.com