Renault predstavlja budućnost F1 šampionata

Ovo je mogući epilog budućeg izgleda F1 automobila...

Zapravo kompanija Renault definitivno misli tako i predstavlja svoj RS 2027 Vision koncept na sajmu u Šangaju.

Francuski brend je opremio svoj RS 2027 Vision koncept sa pogonskim sklopom koji se sastoji od turbo V6 motora i dva polukinetička pomoćna energetska sistema koji zajedno isporučuju 500 kW, odnosno 670 ks. V6 jedinica zatim uvećava snagu na maksimalnih 1.341 ks ili jedan megavat, dok neverovatno minimalistička karoserija bolida teži svega 600 kg. Ova razlika u masi i snazi rezultira ciframa do 2,235 kg prema toni, što je oko 1.000 ks prema toni više od modela koji nosi specifikacije šampionata namenjenog za ovu godinu.

Pored njegovog još sposobnijeg pogonskog sklopa, dizajn RS 2027 Vision modela takođe izgleda daleko dramatičnije za razliku od F1 bolida koji su nama poznati. Ukoliko pogledate iza radikalno novih aerodinamičnih elemenata, najznačajniju promenu predstavlja ugrađivanje potpuno zatvorenog kokpita koji je sličan kabini borbenog aviona. U samom srcu rasprava koje se vode oko zaštite glave vozača Formule 1, ovo je veoma moguće, ali pre svega inovativno rešenje.

Što se tiče ostalih pogodnosti, kompanija Renault je opremila svoj RS 2027 Vision autonomnim modovima vožnje koji mogu biti korišćeni onda kada je sigurnosno vozilo na stazi, kako bi održavali tempo kruga i komunikaciju između vozila, omogućujući bolji pregled pozicije rivala, pa čak i omogućavanje virtuelnog prisustva gejmera F1 trkama koje se održavaju uživo.

Sudeći po Kirilu Abiteboulu, generalnom direktoru francuskog brenda Renault Sport Racing, jednu od uloga njegovog ogranka predstavlja učestvovanje u F1 takmičenju, koje privlači najveći broj ljubitelja četvorotočkaša u okruženju koje najviše odgovara ciljevima Renault grupe.

N.Đ.

 

  • Ključne reči:

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group