Lamborghini Urus je upravo postao zvanično vodeće vozilo Super Trofeo Europe trkačkog takmičenja ovog brenda...
Ovaj šampionat startovao je ranije ove godine i već je kompletirao dve od svojih šest rundi. Preostale trke biće održane na Misanu sledećeg meseca, Spa-Francorchamps stazi početkom jula, na Nirnburgringu tokom septembra i Vallelunga trkalištu novembra meseca.
Lamborghini je objavio nekoliko serija fotografija svog terenca na svojoj FB stranici, ali većim delom, automobil deluje identično, ulično legalnom i proizvodnom modelu. Zapravo, jedine vidljive promene dolaze u nekoliko eksterijernih nalepnica, dok snaga i dalje dolazi iz moćnog četvorolitarskog V8 motora, sa dve turbine, koji točkovima isporučuje 641 ks i 850+ Nm obrtnog momenta. Ova jedinica nalazi se i u Huracan Super Trofeo trkačkim automobilima takođe.
Lamborghini Urus nije jedini interesantan dodatak ovogodišnjoj Super Trofeo seriji, jer je ekstremni Huracan Super Trofeo Evo imao svoju premijeru početkom sezone i začinio, već veoma imresivnu temu ovog šampionata. Među ključnim aerodinamičkim modifikacijama, tu su nova zakrilca, specijalno dizajnirano zadnje krilo, velike usisnike vadzuha „ajkuline škrge“, agresivnu krovne sisteme za prehranu V10 zverine koja dolazi sa zapreminom od 5,2 litra.
Sve prethodno navedeno čini Super Trofeo Evo dosta ekstremnijim, zajedno sa činjenicom da je ponuđen timovima samo sa opcijom zadnje vuče.
Sa druge strane, Urus predstavlja uber terenac, kome na performansama mogu pozavideti brojni superautomobili, što ga čini pravim Lamborghini modelom, sa preko 600 konja i ubrzanjem koje pokreće njegovu veliku kilažu kao da ne postoji izvršavajući sprint do stotke iz mesta za neverovatnih 3,6 sekundi. Što svakako možemo očekivati od ovog proizvođača, pa sve i kada bi kreirao tenk.
N.Đ.