Prošle godine, kompanija Techrules izazvala je prilično interesovanje svojim debitantskim superautomobilom Ren...
Sada se ovaj brend vraća na sajmove sa trkački orijentisanim Ren RS modelom, predstavljenim u Ženevi po prvi put. Techrules Ren RS je baziran na identičnoj arhitekturi kao i Ren, sa karoserijom dizajniranom od strane Fabricijaa i Đorđeta Điuđiara. Nova mašina predstavljena je u trkačkom elementu i kako dolikuje, a poseduje svega jedno sedište u dizajnu kokpita.
Snaga modela dolazi iz napredne mikroturbinske/hibridne postavke, slične onoj koju je kompanija Jaguar iskoristila u svom C-X75 konceptu, mada Techrules smatra da će od nje zapravo nešto i učiniti.
Eksperimentalni pogonski sklop sastavljen je od par električnih motora napred i još četiri pozadi, sa malim dizel turbinskim agregatom, koji služi za produžavanje opsega. Sa polimer/litijum jonskim pakovanjem baterija od 24 kWh, kineska kompanija tvrdi da njena nova mašina proizvodi oko 1.287 ks i 2,320 Nm obrtnog momenta.
Pomenute cifre performansi, prema navodima, sasvim su dovoljne kako bi lansirale ovaj model do stotke za manje od tri sekunde i obezbede mu maksimalnu brzinu od 330 km/h. Pored električnog pogona, dizel rezervoar zapremine 80 litara zaokružuje maksimalni prelazni opsega automobila na 1.170 kilometara.
Relativno niža verzija biće ponuđena sa četiri električna motora umesto šest i isporučivaće 858 ks i 1.150 Nm obrtnog momenta.
Ovo su veoma impresivne cifre, a kompaniuja Techrules tvrdi da će nastaviti proces industrijskog udruživanja kako bi proširila svoju tehnologiju pogona i različitih aplikacija. Između saradničkih brendova sastavljen je memorandum o razumevanju i ostvarene su mogućnosti za uzajamno stvaranje različitih i sličnih pogonskih sklopova. Za sada, doduše, ostaje nam da posmatramo stvari i nadamo se uspehu Ren RS modela kada se pojavi na Geneva Palexpo štandu ove nedelje.
N.Đ.