Svako ko želi da osnuje svoj trkački tim, kompanija Audi mu može pomoći...
Nemački proizvođač automobila i njegova komercijalna trkačka sekcija nude RS3 LMS automobil, sportsku verziju R8 LMS GT3, a sada i R8 LMS GT4 takođe.
Otkriven nekoliko meseci na njujorškom sajmu automobila, R8 LMS GT4 sportski automobil od pre nekoliko dana dostupan je za porudžbine i očekuje se da će prvi vlasnici svoje modele dobiti u decembru ove godine. Po startnoj ceni od 198.000 evra, trenutna verzija modela poseduje ubedljiv komplet koji dolazi u paketu namenjenom startnim trkačkim timovima.
GT4 model baziran je usko na proizvodnoj liniji superautomobila. Zapravo, ova verzija poseduje 60% standardnih komponenti kao i njegov rođak namenjen uličnoj vožnji, uključujuću u V10 motor zapremine 5,2 litra, koji u ovom trkačkom modelu stvara 495 ks, koliko je ograničeno svim regulacijama GT4 klase.
Ono što ga razdvaja od fabričke varijante jeste ostalih 40%. Pošto pravilnik ovog šampionata ne dozvoljava upotrebu pogona na sva četiri točka, sedmostepeni menjač modela R8 LMS GT4 pokreće zadnje točkove zajedno sa mehaničkim diferencijalom ograničenog proklizavanja. Branici i stabilizacija takođe dolaze savršeno prilagođeni, dok su kočnice tjunirane radi boljeg funkcionisanja u trkačkim uslovima, a upravljački sistem preuzet je sa GT3 modela.
Sva vozila iz ove linije posebno su specifikovana prema LMS, poseduju monitor pritiska u gumama, rezervoar za gorivo zamenjen je FT3 ćelijama, sa kompletno ogoljenim enterijerima opremljenim u maniru trkačkih specifikacija i bezbednosnim sistemima, koji uključuju zaštitni kavez, PS3 sportska sedišta, sigurnosne pojase sa šest kopči, poklopac za bekstvo na krovu i sve ostalo što može da vam padne na pamet i vezano je za modele orijentisane na trkačku stazu.
N.Đ.