Škoda 1100 OHC model je baziran na mrežastom ramu kreiranom od čeličnih cevi tankih zidova i koristio je uzdužno montiranu četvorocilindričnu jedinicu sa 1.089 kubika, praćenu petostepenim menjačem postavljenim pozadi. Uprkos tome što ova mašina proizvodi svega 92 ks, njena maksimalna brzina bila je oko 200 km/h zahvaljujući maloj težini od svega 583 kg u roudster i 555 kg u kupe varijanti.
Još jedan faktor ove velike maksimalne brzine jeste dobra aerodinamika karoserije, kreirane od staklenim vlaknima ojačanih plastičnih panela, dizajnera Jaroslava Kindla, zajedno sa savršenom razmerom od 3.380 x 1.430 x 964 mm u totalu.
Dva modela sa ovim tipom karoserije kreirani su 1957. i 1958. godine, dok su dva dodatna automobila aluminijumske karoserije usledila 1959. godine. Na nesreću, obe kupe varijante su uništene u jednoj nesreći, ali je kompanija Škoda izvršila projekat njihovog restauriranja upotrebom preživelih komponenti.
Što se tiče varijanti otvorenog krova, obe su preživele, jedna od njih se nalazi u Škoda muzeju u Mlada Bolesav i takmiči se u istorijskim trkama, zajedno sa ostalim jedinicama koje su u vlasništvu Škoda UK brenda.
N.Đ.