Seat Leon Cupra Evo 17 trkačka neman


Svakoga ko želi da se trka, VW grupa može veoma dobro da opskrbi sa pravom opremom...

Ovo je slučaj sa njihovom TCR klasom, u kojoj Volkswagen nudi modele kao što su Golf GTI TCR i Audi RS3 LMS, ali sada i Seat stupa u akciju takođe sa svojim novim Leon Cupra Evo 17 modelom.

Baziran na novom modelu Leon Cupra 300, Evo 17 je dizajniran za stazu, ali umesto da se takmiči jedino u Leon Cup trkačkom šampionatu kompanije, Evo 17 je sposoban da postane sve pristupačniji i sve popularniji automobil u svojoj klasi.

Motor modela je baziran na identičnom dvolitarskom četvorocilindrašu, ali tamo gde ulični model, koji je inače najmoćniji ikada proizvedeni model kompanije Seat, staje na „samo“ 296 konja i 380 Nm obrtnog momenta, Evo 17 nastavlja do 345 ks i 420 Nm obrtnog momenta.

Ova snaga se kanališe na površinu staze putem prednje osovine i samozaključavajućeg elektrohidrauličkog diferencijala, dok klijenti mogu izabrati između sekvencijalnog menjača ili automatika duplog kvačila.

Kočnice su nadograđene na 378 mm sa prednje i 272 mm sa zadnje strane, vešanje je izmenjeno i uključeni su ABS i ESC sistemi, tako da automobil može da drži pod kontrolom čak i najneiskusniji vozač trka.

Novi Cupra Evo 17 će debitovati zajedno sa ulično legalnim Cupra 300 modelom, kao i novim Ibiza automobilom, na sajmu u Ženevi koji počinje sledeće nedelje.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group