Osvrćući se na dostignuća automobila, Maks i Henri predstavljaju performanse četrnaestice kako u terenskim tako i asfaltnim uslovima, u kojima je Leb bio gotovo nepobediv. Zaostavština ovog modela nije se zaustavila sa Francuzom, jer su za njegovim volanom bili i brojni drugi vešti vozači, od kojih je verovatno najpoznatiji bivši F1 šampion, Kimi Raikonen, koji je njime upravljao na Rally Mexico trci.
U mehaničkom polju, ovaj C4 stigao je potpuno drugačiji, sa nešto jasnijom i definisanijom postavkom, koja ga je učinila nešto privlačnijim kolekcionarima po pitanju održavanja i korišćenja. Iako je ova mašina kreirana sa uštedom sredstava na umu, rad vrhunskih majstora nikako nije izostao i svi šampijonski sastojci su bili tu. Voditelj emisije, koji je sam po sebi veliki ljubitelj Leba, podelio je svoje uspomene na dane kada je ovaj C4 vožen od strane francuskog šampiona.
Ova predivna mašina na raspolaganju ima 320 kks i 583 Nm obrtnog momenta, zaslužnih za okretanje svih točkova i krčenje puta kroz krivudave i klizave deonice reli staza. Kako je i sam Kečpol zaključio u svom videu, brutalna jedinica ispod haube C4 WRC modela stvara najbolji model reli automobila koji je ikada vozio, dodajući da je ovo najozbiljniji inžinjerski rad koji je C4 ikada imao i da tokom vožnje njegova preciznost deluje kao laserom navođena.
N.Đ.