Rusi napadaju Toyota modele sa BR1 LMP1 prototipom

Više slika

Više slika

Širom sveta postoje takmičenja koja za prave ljubitelje automoto sporta predstavljaju pravu poslasticu…

Sa većinom trkačkih hibridnih prototipova koji su do sada napustili različite serije, LMP1 klasa FIA World Endurance Championship takmičenja, kao i njen glavni događaj 24 Hours of Le Mans, sada su daleko otvoreniji prema dopuštanju različitim privatizovanim timovima da napadnu kompaniju Toyota i njene modele na putu do njihove titule. Sada veliki broj novih ekipa staje u sve duži red koji se stvara u pokušaju osvajanja glavne nagrade.

Poslednju u ovom nizu jeste ruski proizvođač automobila BR Engineering, koji će predstaviti svoj konvencionalno napajan prototip LMP1 automobila na ovogodišnjoj trci u Bahreinu i finalu sezone šampionata. Nazvan BR1, ovaj automobil baziran je na Dallara šasiji i napajan je bilo AER twin-turbo V6 motorom sa 720 ks ili Mecachrome baziranim Gibson agregatom sa osam ventila, dobrim za 700 ks. Koji god motor da izaberete, pogon na zadnjim točkovima omogućen je šestostepenim Xtrac menjačem sa Tilton kvačilom i diferencijalom ograničenog proklizavanja.

Kompanija Brembo obezbedila je kočioni sistem, Kayaba električni upravljač, brend Oz magnezijumske točkove od 18 inča, dok je za pneumatike bio zadužen Michelin. Sve komponente i paketi donose maksimalnu težinu automobila od svega 930 kilograma. Pošto je model već prošao sve FIA homologacijske procedure i spreman je za ekstenzivne testove na trkačkim stazama, vazdušnim tunelima i simulatorima, šasija je gotovo potpuno omogućena za ostale interesente. Među njima se nalaze DragonSpeed i ruski SMP Racing, koji u svojim postavama uključuju mladu nadu ove zemlje, bivše F1 vozače Vitalija Petrova i Sergeja Sirotkina, IndyCar veterana Mihaila Alešinja i Le Mans vozače Kirila Ladgina i Viktora Šajtara.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group