Pripremite svoje uši za novu F1 sezonu


Jedna od najkontraverznijih sezona u Formula 1 šampionatu i našem sećanju, gotovo je pred nama, a nova zezona startovaće sa velikom trkom Australije, Australian Grand Prix, 25. marta u Melburnu...

Stvar koja najviše okupira svačiju pažnju jesu, naravno, kontraverzne zaštite kokpita. Kada bismo nekako mogli da ne gledamo ove bezbednosne karakteristike, kristalizovale bi nam se brojne modifikacije aerodinamičnih delova, koje ipak čine nove modele automobila daleko boljim nego prošlogodišnje.

Kako se ispostavilo, svi bolidi takođe zvuče daleko bolje nego pre. Tokom prvog kruga predsezonskog testiranja u Španiji, svi timovi su se pojavili na stazi, otkrivajući da su ozbiljni napori uloženi kako bi se osiguralo da V6 turbo motori zapremine 1,6 litara proizvode nešto prijatniji zvuk nego ikada ranije.

Sve od predstavljanja hibridnih motora 2014. godine, svi ljubitelji najbržeg cirkusa žalili su se na njihov zvuk, posebno kada se ove jedinice uporede sa V8, V10 i V12 mašinama u kojima smo uživali nekada. Sa motorima za ovu godinu, stvari deluju kao da se polako vraćaju na mesto.

Prvi dan predsezonskog testiranja u Barseloni, doneo je prvo vreme Daniela Rikijarda, vozača Red Bull Racing tima, dok je Australijanac dodatno bio jedini učesnik koji je kompletirao više od sto krugova. Valteri Botas iz ekipe Mercedes imao je drugo najbrže vreme, dok je vozač Ferrari tima, Kimi Raikonen, završio trening na trećem mestu.

Dalje na listi ovog predsezonskog utezanja redova, pojavili su se pozitivni znaci kako za McLaren, tako i ekipu Toro Rosso. Dva partnera zamenila su motore ove sezone i tokom ovih testova, Fernando Alonso osigurao je peto najbrže vreme, dok je vozač tima Toro Rosso, Brendan Hartli završio kao osmoplasirani, odmah iza svetskog šampiona Luisa Hamiltona.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group