Pogledajte kako izgleda novi Toyota Yaris reli model

Više slika

Više slika

Lider australijskog reli šampionata, Heri Bajts predstavio je svoje aspiracije za ovogodišnju sezonu, potvrdivši uzbuđenje zbog novog modela Toyota Yaris sa 240 kW...

Bajts će se takmičiti u novom turbo Yaris modelu tokom dve finalne runde ove godine, a nova mašina zamenila je automobil Corola S2000 koji je vožen gotovo tri prethodne sezone u ovom šampionatu.

Novi Yaris sa pogonom na svim točkovima predstavlja veoma obećavajući reli automobil, brži i daleko stabilniji sa nižim centrom gravitacije, boljom izlaznom snagom i obrtnim momentom.

Bajts, zamalo četvorostruki osvajač ARC šampionata, potpuno je uveren u upravljački sklop novog automobila koji će ga voditi do pobede, dok nam je takođe otkrio da brzina ne predstavlja nikakav problem ovoj mašini sa pogonom na svim točkovima.

"Novi Yaris opravdao je sva očekivanja savršenim performansama tokom naše prve potpuno realistične kombinacije testiranja, samo nedelju dana pre debija na trci u šampionatu", izjavio je Bajts.

"Testovi su potvrdili našu odluku opredeljivanja za model Yaris, kao savršeno izbalansiranog malog, laganog automobila, koji pruža turbo  performanse i  neverovatno ubrzanje, izvanredno vešanje i besprekorno upravljanje.

Automobil je bio veoma brz i jak, baš kako i možete očekivati od poslednjeg primerka duge linije reli modela, kreiranih isključivo u trkačke svrhe i tim Neal Bates Motorsport."

Toyota Yaris će trkama reli šampionata Australije predstavljati pretendenta za osvajača titule, kako ovog meseca, tako i tokom novembra, kada se održava finalna runda australijskog, ali i svetskog reli šampionata.

Kompanija Toyota se ove godina vratila u svetski reli šampionat sa svojim Toyota GAZOO World Rally timom, u kome se nalazi i modeli Yaris WRC, koji su pretendenti za tron finskog takmičenja.

Bajtsov novi automobil izgrađen je po svim AP4 normama reli takmičenja, dok WRC pravila dozvoljavaju veću slobodu pri kreiranju pogonskih sklopova i aerodinamičnijih karoserija.

Obe varijante AP4 i WRC Yaris modela poseduju turbo motore zapremine 1,6 litara, ali Bajtsov automobil poseduje restriktor od 34 mm koji ograničava dodatnu snagu dostupnu u WRC varijanti.

Inovacije u Bajtsovom automobilu uključuju 1,8 Twin Cam Multi-valve Toyota 2ZZ-GE motor koji dostiže 1,6 litara zapremine koliko iznosi regulativa kapaciteta. 2ZZ-GE motor prodat je Australiji u formi modela sa unutrašnjim sagorevanjem, dobijenom kao derivat iz serija Celica i Corolla Sportivo.

Ostale karakteristike uključuju specijalizovani reli Sadev šestostepeni, sekvencijalni menjač sa diferencijalima iste kompanije napred i pozadi.

Kočioni sistem modela sastoji se od ventilisanih diskova sa AP Racing kleštima i Sadev hidrauličnom ručnom kočnicom, kako bi uz njihovu pomoć, automobil mogao ispuniti sve stroge zahteve reli terena.

Bajts je fascinirao svetsku sportsku javnost u svojoj kratkoj reli karijeri i postao je najmlađi pobednik u istoriji ARC šampionata, zauzevši prvo mesto na Eureka reli trci održanoj početkom marta u Viktoriji.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group