Piter Solberg u unikatnom WRC pojavljivanju i VW Polo GTI R5 automobilu

Više slika

Više slika

Šampion iz 2003. godine, Peter Solberg, vratio se u WRC takmičenje, kako bi debitovao u novom VW Polo GTI R5 modelu tokom trka u Španiji...

Solberg i njegov suvozač, Veronika Engan, takmičiće se u WRC 2 klasi tokom relija u Kataloniji, od 25. do 28. oktobra. Norveški svetski šampion vraća se na isto mesto sa kog se povukao iz WRC takmičenja pre šest godina.

Solberg se trenutno takmiči u World Rallycross Championship takmičenju sa PSRX VW Sweden timom i planira povratak WRC borbi tokom sledećeg vikenda. Novi VW Polo GTI R5 automobil debitovaće takmičarski u španskom reliju i predstavljaće model koji predstavlja jedini sa potpisom radnog tima sportskog odeljenja nemačke kompanije.

„Kada sam vozio ovaj automobil u Švedskoj prošlog januara, nisam želeo da stanem“, rekao je Peter Solberg. „Sve vezano za Polo GTI R5 potpuno paše od samog početka. Veoma se radujem španskom reliju, posebno iz razloga što sam uvek voleo kombinaciju asfalta i šljunka. Ovo će očigledno biti veoma poseban osećaj, posebno zbog toga što je ovo isto mesto na kome sam spustio zavesu tokom 2012. godine. Ujedno, moj povratak predstavljaće ponovno ujedinjenje sa WRC porodicom, ali onom koja iza sebe poseduje profesionalno zaleđe. Trenutno mi je jedino važno da imam dobar start sa novim R5 Polo modelom i zajedno ostvarimo dobar rezultat.“

Solberg je osvojio Svetski reli šampionat pre petnaest godina u Subaru timu, okončavši sezonu 2003. sa svega jednim poenom ispred Sebastijana Loeba i Karlosa Sainca. Norveški reli vozač osvojio je 52 podijuma i 13 pobeda tokom 188 pojava u WRC šampionatu za proizvođače Toyota, Ford, Subaru i Citroen. Ovogodišnji reli šampionat u Španiji predstavljaće prvo takmičenje legendarnog vozača u modelu kompanije Volkswagen.

Novi Polo GTI R5 model biće predstavljen svim timovima u nacionalnom i internacionalnom delu ovog šampionata. Novi reli automobil napaja turbo četvorocilindrični motor zapremine 1,6 litara, dobar za 268 ks i 400 Nm obrtnog momenta. Snaga odlazi na sva četiri točka putem petostepenog sekvencijalnog trkačkog menjača, što omogućuje reli automobilu teškom svega 1.320 kilograma da ubrza do stotke iz mesta za svega 4,1 sekund.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group