Novi Audi S1 EKS RX Quattro spreman je za relikros akciju

Nemačka popularna DTM serija izgubila je jednog od svojih najvećih talenata, kada je zvezda Audi tima, Matias Ekstrom, okačio svoje rukavice, odnoseći svoje Red Bull sponzorstvo sa sobom...

Međutim, ovaj švedski vozač nije napustio ovog proizvođača u svim sferama motosporta. Umesto nemačkog šampionata, Ekstrom se fokusirao na FIA World Rallycross Championship takmičenje, u automobilu koji vidite ovde.

Pojavljivanjem na prvoj test sesiji ovogodišnje sezone i Silverstone stazi, otpočelo je zvanično predstavljanje novog Audi S1 EKS RX Quattro modela. Ovo je automobil kojim će upravljati Ekstrom i njegov kolega Andreas Bakerud, tokom ovogodišnjeg šampionata i pokušaja da povrate titulu koju su osvojili pre dve godine.

Kako bi stigao tu gde jeste, EKS je velikim naporima razvijao S1 RX automobil, ali ovoga puta uz veću pomoć kompanije Audi. Kao što možemo videti, aerodinamika je kompletno redizajnirana, a što se motora tiče, on sada proizvodi 580 ks i biće fino tjuniran od strane tehničara brenda Audi Sport.

Ovaj proizvođač ove godine ponudiće daleko veću podršku EKS timu i seriji u kojoj se on takmiči, posebno sada, kada su se njegovi planovi o prebacivanju svih modela na električni format, u roku od sledeće dve godine, lepo složili. Mogućnosti koje ovde postoje predstavljaju jedan od glavnih razloga zbog kojih Audi nastavlja da podržava Rallycross Championship i ove godine. Program koji ovo takmičenje nudi veoma se lepo uklapa sa proizvođačevom sve većom podrškom Abt ekipi, koja se takmiči u Formula E segmentu.

2018. šampionat startuje u Kataloniji, sredinom sledećeg meseca. Prva trka označiće početak borbe u dvanaest rundi i kalendaru koji obuhvata mnogobrojne svetske staze, kako u Evropi, tako i Severnoj Americi – u Kanadi i SAD, pa čak i Severnoj Africi.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group