Karoserija trkačkog izdanja kreirana je od tankog čelika i posedovala je kavez radi maksimalnog održavanja rigidnosti. Krov poseduje mehanički otvor radi poboljšane ventilacije, dok su zadnja sedišta i ostale komponente potpuno uklopljene. Zajedno sa ostalim modifikacijama, Škoda je uspela da smanji težinu automobila na svega 750 kilograma.
Ispod haube, u međuvremenu, tim je pojačao jedinicu Favorit modela sa 1.289,4 na 1.299,6 kubnih centimetara. Performanse su dalje popravljene novim klipnjačama, radilicama i Pierburg duplim karburatorima koji snagu guraju na 118 ks, što je značajno više od proizvodne varijante, koja je iz fabrike izlazila sa 67 ks.
Rezultat je predstavljalo stvaranje veoma sposobnog reli automobila, koji je osvojio prvi događaj zvanično ulazeći u takmičenje, trku Finnish Hanki Rally 1989. godine. Ne postoji previše trka koje ovaj Favorit nije osovjio u svojoj klasi, ali neke od najistaknutijih jesu RAC Rally, Finnish 1000 Lakes Rally i Acropolis Rally. Zapravo, duo vozača i suvozača, Pavela Sibera i Petra Grosa, osvojio je popularnu trku Monte Carlo Rally svake godine od 1991. do 1994. godine u svojoj klasi.
Iako će biti zamenjen od strane Felicia modela tokom 1995., Favorit i dalje ostaje omiljena igračka u privatnom segmentu. Škoda je danas potpuno drugačiji brend, ali je zeleno V sa crvenim prugama, koji su definisali trkačku liveriju ovog automobila, ostali ključna stavka i istorijsko zaveštanje uspeha na svim VRS modelima današnjice.
N.Đ.