Formula E se dokazala kao prava destinacija za sve bivše F1 vozače, a sada se još jedan član najbržeg cirkusa priključio ovom rangu takmičenja…
Novi čovek električnog takmičenja je Kamui Kobajaši, bivši GP2 šampion, pobednik 6 Hours of Fuji takmičenja u sklopu FIA World Endurance Championship događaja i poslednji japanski vozač koji se takmičio u F1 šampionatu do sada.
Uprkos svim dostignućima i ostalim trkačkim disciplinama u kojima je Kobajaši učestovao, uključujući i drugo mesto u 24 časa LeMans trci sa modelom Toyota, Kobajaši se trenutno bori sa godinama u F1 klasi, dok je poslednju titulu osvojio sa ekipom Sauber 2012. godine.
Njegov poslednji izazov predstavlja takmičenje u MS&AD Andretti timu i budućim Hong Kong ePrix modelima koji će biti predstavljeni sledećeg meseca, ali će takođe imati prednosti svih trening i test sesija koje su u pripremi ranije. Ovakav nastavak karijere svakako neće biti lak za vremešnog Japanca, ali tim ovog šampionata pruža mu maksimalnu podršku.
Mihael Andreti omogućio nam je uvid u jednu od mogućih vozačkih sila koje se nalaze iza odluke za postavljanje Kobajašija za volan novih modela. Kao jedan od najvećih partnera i kompanija u Japanu, MS&AD Insurance predstavlja ime najpopularnijih trkačkih timova ove zemlje, a omiljeni domaći vozač i prava legenda u kokpitu njihovog automobila predstavlja spektakl sam po sebi. Ovaj sportista je dokazao da je dovoljno dobar za svako takmičenje, a ukoliko čovek može podneti pritisak F1 šampionata, Formula E se jednostavno nameće kao sledeći savršen korak u njegovoj karijeri.
Za sada, Formula E takmičenje je osvojeno samo od strane vozača iz najvišeg ranga, Nelsona Pikea, Sebastijana Buemija i Lukasa Grasija u prve tri sezone. Ukoliko Kobajaši ispuni sva očekivanja, onda se ova tradicija definitivno može nastaviti.
N.Đ.