Ponekada najbolje modifikacije ipak izvrše oni ljudi koji su automobil kreirali na prvom mestu, ili pak, oni njima bliski i specijalizovani...
Zaboravite Exclusive serije, pa čak i "standardan" Porsche 911 Turbo, koji je sve, samo ne takav, jer mu ni u kom slučaju ne manjka snage niti performansi. Ispod haube fabričkog automobila nalazi se motor sa 580 ks, koji do stotke poleće za manje od tri sekunde i povećava svoje ubrzanje do konačnih 330 km/h, na kojima je zaustavljen. Međutim, Edo Competition verzija 911 Turbo modela otišla je korak dalje.
Pozdravite Blue Arrow, neverovatni model 991.2 Turbo S čije performanse prevazilaze sva očekivanja kada su u pitanju moderni superautomobili. Umesto 580 ks, Edo verzija dostiže 675 ks, a ovih gotovo 100 konja više, stvara prava čuda.
Nemački tjuner izjavio je da novi Porsche dostiže stotku iz mesta za samo 2,7 sekudi, a potrebno mu je 23,4 sekunde da dostigne 300 km/h. Ovo je za 6,2 sekunde brže od automobila koji je služio kao matrica, dok se novi model ne zaustavlja dok ne dostigne brzinu od 342 km/h. Ove performase nisu samo puke tvrdnje ovog ovog brenda koji decenijama funkcioniše kao desna ruka Ferdinandovog imetka, već su sve tvrdnje ustoličene od strane brojnih novinara koji su se našli na Lausitzringu, u Istočnoj Nemačkoj, a sve ove cifre performansi čine "plavu strelu" najbržim 911 Turbo S modelom do sada.
Kao po običaju, kuća Edo Competition nije kreirala samo određene modifikacije na motoru i zaustavila se na pogonskom sklopu. Kompanija je dodala novi izduvni sistem, haubu u stilu GT3 RS modela i ultra - lagane sportske točkove, smeštene na vešanju koje je spustilo automobil za dodatnih 30 milimetara. Kako bi pogonski sklop učinili kompaktnim i veoma moćnim, inžinjerski tim je uspeo vešto da smanji težinu samog motora i uklopi, daleko lakši akumulator i to sve u korist surovih performansi.
N.Đ.