Obilje ekstremno brzih uličnih i trkačkih automobila pronašlo je svoj put do Goodwood Festival of Speed planinske trke tokom prethodne tri decenije, ali niko nije bio brži od McMurtry Speirling modela, koji je oborio rekord lorda Gordona Lenoksa za 39,08 sekundi...
Sada je ova novoosnovana britanska kompanija najavila i proizvodnu verziju ovog prototipa džepnog hiperautomobila i tvrdi da će ona biti još brža i agilnija. Novi model nazvan je Speirling Pure i košta malo više od 950.000 evra i biće ograničen na sto jedinica, od kojih će prva tura biti isporučena depozitarima širom planete tokom 2025. godine, odmah akon svetskog debija linije koji će se održati na julskom Festival of Speed događaju.
Baš kao i originalni prototip, Pure je striktno trkačka igračka, sa kompanijom McMurtray koja tvrdi da će u potpunosti podleže GT1 Sports Club pravilnicima, što znači da joj je omogućen pristup vozačkim programima koji se održavaju širom sveta tokom SRO GT World Challenge trkačkih vikenda.
Iako fotografije koje je obezbedila kompanija ne pokazuju to na pravi način, Speirling Pure je veoma mali automobil i sa svega 3,45 metara dužine, 1,58 metara širine i rastojanjem od zemlje od svega 1,02 metra, njega zalepljenim za tlo drži vrhunska aerodinamika i sila potiska na zahtev kontrolisana ventilatorom.
McMurtry navodi da Pure model poseduje redizajnirani sistem ventilatora koji su lakši i efikasniji istovremeno, a zajedno sa gumama koje su 28% šire napred i 25% pozadi pomažu da ovaj električni jednosed isporučuje više od 3g sile u krivinama.