Prošlog Pikes Peak intrnacionalnog brdskog uspona, BMW i Lamborghibni imali su odmeravanje snaga, ali ponekada kada se igrate sa bikom možete završiti na rogovima, baš kao što se dogodilo nakon što je vozač ovog XM modela pokušao da se popne pre svog rivala finiširajući trku dramatičnim udesom...
Na svu sreću, nakon ovog incidenta, vozač BMW modela je izašao iz svega potpuno nepovređen, ali njegov automobil nažalost nije imao toliko sreće. BMW XM je veoma glasna mašina u svakom smislu, čemu u prilog govori i to da u Red label paketu opreme ovaja automobil stvara oko 738 ks i 997 Nm obrtnog mometa i to čini upotrebom duplog turbo V8 agregata unutrašnjeg sagorevanja i dve pomoćne električne jedinice.
Očigledno je da se ovde radi o pravoj sili bavarskog inženjeringa koji je želeo da preuzme tron velikih i zlih SUV modela. Upravo i isključivo sa ovim ciljem je BMW krenuo na Pikes Peak trku pokušavši da dokaže da je brži čak i od trenutnog nosioca rekorda, Urus modela kompanije Lamborghini. Italijanski super SUV postavio je rekord ovog uspona prošle godine u Performante izdanju i ukupnim vremenom od 10:32,06 sekundi, uspevši da izvede ovaj veliki podvig bez ikakvih električnih pomagala.
Nakon žestokog startovanja i prilično jasne želje za osvajanjem titule, vozač XM Red Label modela, Met Mulins, prvi put je izgubio kontrolu na prvoj krivini svoje trke. Dvadeset minuta kasnije, komentatori ovog brdskog uspona objavili su da je slupao svoj moćni SUV. BMW je prošao pokraj novinara sa teško oštećenim prednjim delom i potpuno razbijenim zadnjim vetrobranskim staklom takođe, ali ne postoje zvanični izveštaji o tome šta se tačno dogodilo još uvek.