Audi ima rešenje za sve koji želi da budu zvezde na trkačkoj stazi

U poslednjih nekoliko decenija, brojni proizvođači svojim kucpima nude modele koji su brendirani kao ulično legalni trkački automobili...

Međutim, tu su i oni primeri kada različiti proizvođači automobila svojim klijentima nude prave trkačke verzije uličnih modela. Upravo ovo je sada moguće dobiti putem Audi RS3 LMS TCR modela, koji je postavljen na prodajnoj listi kompanije PistonHeads, po masivnoj ceni od 130.315,49 evra. Na prvi pogled, ovaj model deluje kao da sa njim nema šale, a uprkos tome što je veoma sličan regularnoj RS3 jedinici, on poseduje značajno šire panele karoserije, točkove pod nagibom i masivno krilo na svojoj zadnjoj strani.

Na sličan način, u unutrašnjosti ovog modela, ništa više ne odaje da se tu radi o ulično legalnom automobilu sem gornjeg dela kontrolne table, sa putničkim sedištima, panelima, postavama i svim ostalim potpuno uklonjenim kako bi se skresalo što više sa ukupne kilaže automobila i napravilo mesto za masivni sportski rol-bar. Razultat ovih mera štednje, donosi automobil težak svega 1.115 kilograma, a umesto normalnog vozačevog sedišta, u putničkoj kabini moguće je videti GT3 kadicu sertifikovanu od strane FIA organizacije, dok uprkos tome što poseduje zadnja vrata, ona su sada poseduju samo dekorativnu i strukturnu ulogu.

Za razliku od ulično legalnog RS3 modela, ovaj LMS TCR ne poseduje petocilindrični motor niti pogon na svim točkovima i umesto toga, ispod njegove haube je moguće pronaći inlajn šestocilindrični agregat, koji svojih 340 ks i 569 Nm obrtnog momenta šalje na prednje točkove putem DSG menjača. Ovo jeste manja snaga u poređenju sa ulično legalnih 395 ks u RS3 modelu, ali ovo je cena trkačkih regulacija koju novi kupac mora platiti, ali on nipošto neće biti oštećen jer će zapravo dobiti dosta lakšu mašinu sa druge strane. Drugi delovi uključuju šestoklipna kočiona klešta sa bušenim sportskim diskovima, MacPherson vešanjem i tri funkcionalne vazdušne dizalice.

Ovaj posebni RS3 LMS TCR sertifikovan je za takmičenja u TCR, VLN, International Endurance i STCC serijama. Svako ko je zainteresovan za trkanje, ali i neko ko nije toliko trkački orijentisan, ali voli dobre takmičarske kolekcionarske modele, definitivno može smatrati vrednim da davanje svog teško zarađenog novca na ovu punokrvnu trkačku mašinu - a ne samo verziju koja tvrdi da jeste, ali je zapravo više ulično legalna - jer predstavlja pravu investiciju.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group