Prethodnog meseca, kompanija Škoda, pružila nam je uvid u redizajniranu i osveženu varijantu modela Fabia...
Sada, ovaj brend konačno otkriva svoju novu liniju popularnih automobila u njenom punom sjaju. Novi model biće predstavljen premijerno na ženevskom sajmu automobila i dobio je dosta novih karakteristika kako spolja, tako i u enterijeru putničke kabine. Međutim, najveće promene nalaze se ispod haube.
Umesto onoga što možemo očekivati, a to su četvorocilindrični dizelaši, dolazi jednolitarski benzinski agregat sa tri cilindra u ravni, koji će biti ponuđen u četiri tjuning nivoa. Dve verzije sa unutrašnjim sagorevanjem proizvode 60 i 75 ks, dok dve turbo jedinice nude 95 i 110 ks.
Fabia nije prva linija B supermini segmenta koja usvaja nove tehnologije malih trocilindričnih motora, ali je svakako velika stvar videti da se kompanija Škoda konačno oslobodila dizel jedinica. Međutim, ovakav postupak predstavlja post-skandalnu eru emisija izduvnih gasova, koju VW grupacija i dalje proživljava.
Zajedno sa boljom ekonomijom potrošnje goriva novih motora, kompanija Škoda opremila je svoje nove Fabia modele poslednjim informativno zabavnim sistemom i bezbednosnim tehnologijama. Automobili su sada dostupni sa detekcijom mrtvog ugla, upozorenjem na saobraćaj sa zadnje strane i automatskim podešavanjem dugih svetala, sistemima koji čine model Fabia daleko bezbednijim nego ikada pre, dok displej od 6,5 inča, informativno zabavnog sistema, pruža mnogo bolje konektivne karakteristike nego ranije.
U enterijeru se nalaze novi finiši, zajedno sa instrument tablom osveženog izgleda. Celokupan paket ponude sada može biti razlikovan od onog iz odlazeće generacije restilizovanim i modernizovanim LED farovima i štop svetlima.
Češki proizvođač će ponovo predstaviti svoj Fabia model u varijacijama sa petoro vrata i produženim kombi stilom karoserije.
N.Đ.