Aktuelna generacija Kije Soul dobila je svog naslednika. On je svoju premijeru odradio na salonu automobila u Njujorku, koji je svoja vrata za posetioce otvorio danas. Kao što vidite, njen izgled otišao je korak napred, i sada je vrlo sličan onome što je Kijin dizajnerski tim demonstrirao na konceptu Track’ster. Evolucija aktuelnog dizajna osmišljena preko bare ukomponovana je na novu šasiju većih dimenzija, pa je Soul druge generacije sada širi i duži nego njegov prethodnik…
Model Soul je prvi put predstavljen 2008. godine. Malo je reći da je on postao izuzetno popularan u Americi, za čije je tržište primarno i rađen. U Evropi se baš i ne može pohvaliti nekim brojkama, ali jedno mu se mora priznati – atraktivnost kojom pleni. Ta atraktivnost sada je još veća, a nju zbog većih dimenzija prati i ono što su Evropljani zamerali ovom modelu, a to je prostranost i udobnost.
Novi Soul sada je prostraniji i udobniji, ali i dalje zadržava svoj gradski karakter. Za njegovo pokretanje zadužena su dva benzinska motora, onaj 1.6-litarski sa direktnim ubrizgavanjem goriva i 130 KS i 160 Nm, i 2.0-litarski četverocilindraš koji ima 164 KS i 205 Nm obrtnog momenta.
Unutrašnjost Soula dobila je novi 8-inčni ekran preko kojeg se upravlja s Kijinom UVO eService multimedijom, sada dostupnom sa Internet i satelitskim radiom. Uz novu multimediju, Soul je dobio i FlexSteer sistem pomoću kog vozač bira da li želi da vozi u Comfort, Normal ili Sport modu. Kada krene u prodaju, novi Soul biće dostupan u Base, Plus i Exclaim varijantama.