Maserati Ghibli imao premijeru u Šangaju

Kao što je to i najavio, Maserati je u Šangaju otkrio umanjeni Quattroporte. Novi Ghibli od pomenutog modela kraći je 290 mm, a tu je i 200 mm kraći međuosovinski razmak. Ako će zbog nečega ljudi birati Ghibli, onda je to definitivno njegov agresivniji izgled i sportski izgled koji Ghibli donosi. Prednost bi mogao da bude i 3.0-litarski dizel motor koji je i prvi dizelaš koji je Maserati ikada ugradio u svoj automobil…

Uz novi trolitarski dizel V6 motor s 275 KS i 600 Nm obrtnog momenta koji je Maserati razvio u saradnji sa bivšim Ferrarijevim inženjerom Paolom Martinellijem, ispod prednjeg poklopca ovog noviteta nalaziće se i dve varijante trolitarskog V6 biturbo benzinca. Dok će slabija varijanta raspolagati s 330 KS i 500 Nm obrtnog momenta, Ghibli S će na zadnje točkove slati 410 konja i 550 Nm obrtnog momenta i to preko osmostepenog automatskog menjača ili Q4 pogona na sve točkove ako to kupac želi.

Kada su u pitanju performanse pomenutih motora, 3.0-litarski biturbo s 330 KS do stotke dolazi za 5.6 s i prosjčno troši 9.6 litara. Snažniji V6 iz “S” varijante to ubrzanje smanjio je na 5 s, dok 3.0-litarski dizel do stotke dolazi najsporije, odnosno za 6.3 s uz prosečnu potrošnju od 6 l/100 km i emisiju CO2 od 160 g/km.

Kada je u pitanju maksimalna brzina, tu je najbolji Ghibli S sa maksimalnih 285 km/h. On zbog toga ima i snažniji kočioni sistem koji potpisuje Brembo. Ispod njegovih 18-inčnih naplataka se kriju ventilirani dual-cast diskovi dimenzija 360 mm x 32 mm napred i 350 mm x 28 mm pozadi, a uz pomenute 18-inčne naplatke na Ghibli je moguće montirati i one dimenzija 19,20 ili 21 inča.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group