Kineski brend predstaviće glavnog rivala Tesla Model 3 automobilima

Kompanija BYD otkrila je eksterijerni dizajn svog Seal sedan modela pred njegov debi na Beijing Auto Show sajmu automobila kasnije ovog meseca...

Potpuno električni sedan sa četvoro vrata stiže nakon prošlogodišnjeg Ocean-X koncepta i biće baziran na novoj električnoj arhitekturi kineskog proizvođača, koja se zove e-platform 3.0.

Seal model nastavlja okeansku tematiku nomenklature BYD opsega, u kome su imena morskih stvorenja rezervisana za električne automobile kao što je Dolphin, a imena ratnih brodova za priključne hibride nalik Destroyer seriji. Po pitanju stila, Seal predstavlja evolutciju futurističkog koncepta sličnih dinamičnih linija i blago ublaženih karakteristika uključujući LED farove i konvencionalne točkove. Sveukupno, model predstavlja omaž značajnim poboljšanjima u dizajnerskim standardima kineskih proizvođača.

Sudeći prema procurelim dokumentima, BYD Seal model meri 4.800 mm dužine, 1.875 mm širine i 1.460 mm visine, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.920 mm ili 115 inča. Ove dimenzije kineski automobil čine nešto većim od Tesla Model 3 automobila i nešto više sličnim Nio ET5 i BMW i3 eDrive35L. Sličan otisak se očekuje i od predstojeće Toyota bZ SDN serije, koja će prema izvorima koristiti tehnologiju BYD brenda.

Specifikacije automobila koji u bazi poseduje BYD e-platform 3.0 sistem, takođe su procurele u okviru lokalne homologacije. Električni automobil dolazi sa motorom na zadnjoj strani zaduženim za stvaranje 201 ili 308 ks, dok će vrhunski modeli serije stizati sa dvostrukom motornom postavkom. Ove mašine kombinovaće jedinicu dobru za 214 ks, smeštenu na prednjoj strani, sa drugim motorom na zadnjem delu koji razvija 308 ks, omogućujući automobilu da ubrza do stotke iz mesta za 3,8 sekundi. BYD Blade 800V baterijsko pakovanje omogućuje prelazni opseg od 700 kilometara između dva punjenja, dok će u zavisnosti od varijante, BYD Seal modeli težiti od 1.885 do 2.150 kilograma.

Lokalni izvori sugerišu da će BYD Seal autombili koštati do 34.500 do 44.000 dolara, što će ih učiniti dosta pristupačnijim od Tesla Model 3 serije, koji startuje sa 53.400 dolara u Kini. Najvažnije od svega, novi električni modeli kompanije BYD neće biti ograničeni samo na kinesko tržište, jer je BYD potvrdio da će od sledeće godine krenuti premijerno sa svojom ponudom u Australiji, pod imenom Atto 4, nakon čega bi mogla uslediti i ostala tržišta.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2022. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group