Severnoamerički internacionalni sajam automobila, ostao je bez još jednog proizvođača...
Prema izveštajima kompanije, BMW zvanično odustaje od North American International Auto Show, sajma automobila u Detroitu.
Bavarci su odlučili da BMW grupacija zvanično istupa sa ovog događaja koji se početkom godine održava u nekadašnjoj uzdanici kompanije Ford, a sada postapokaliptičnom gradu Detroitu. U izjavi datoj medijima, čelnici brenda objasnili su svoj postupak iznošenjem činjenica da ovaj proizođač i grupacija koja ga okružuje, konstantno revidiraju svoje prisustvo na internacionalnim sajmovima, ali i ostalim angažmanima, dok istovremeno, istražuju svoje lične alternativne platforme i formate.
Kompanija je potvrdila da su njeni ciljevi razvijenje ideja i planova u polju budućnosti automoto industrije na najbolji mogući način, kao i što bolja vidljivost proizvoda, tehnologija i inovacija koje će uslediti. Sve ovo u prevodu znači da nemački brend ne vidi više NAIAS kao najbolju opciju za dostizanje svojih ciljeva, umotano u paketić sa mašnicom na vrhu.
Odluka brenda BMW da preskoči Detroit, veoma je ozbiljan udarac na reputaciju ovog događaja kao jednog od najznačajnijih ovog tipa u SAD. Pored toga, ona dolazi svega nekoliko meseci nakon što je Mercedes odlučio da se povuče sledeće godine.
BMW je imao relativno nizak nivo ponude na ovogodišnjem sajmu u Detroitu, jer je kompanija odlučila da predstavi samo redizajnirani i8 kupe i X2 krosover. Proizvođač je planirao da predstavi i X7 iPerformance koncept, ali je ovaj model oštećen prilikom transporta.
Zvaničnici NAIAS događaja, pokušavaju da zaustave ovaj egzodus i razmatraju da premeste organizaciju u oktobar. Ovaj potez bi mogao da eliminiše konkurenciju koju stvara Consumer Electrics Show, postavljajući NAIAS odmah iza Frankfurta i Pariza, koji se održavaju svakog septembra. Promena kalendara mogla bi pomoći redukovanju troškova, ujedno omogućivši proizvođačima da predstave svoje proizvode i tehnologije u eksterijernim i toplijim uslovima.
N.Đ.