Savršena Honda CRX iz devedesetih sa najmanjom kilometražom na svetu

Poslednjih godina velika je potražnja za fabričkim Honda modelima niske kilometraže iz prošlosti, omogućujući ljudima koji su uspeli da očuvaju svoje S2000, Civic, Prelude ili CRX modele u dobrom stanju da steknu velike profite...

Upravo je ovo slučaj sa ovim modelom Honda CRX 16i-16 automobila, koji je u salonskom stanju i koji se pojavio na prodajnoj listi kompanije Garagisti u Portugalu, sa neverovatnih 17 kilometara na svom odometru. Model koji vidite kupljen je kao nov avgusta meseca 1990. godine u Honda predstavništvu u Lisabonu. Vlasnik je odvezao automobil do privatne garaže, koja je verovatno bila veoma blizu predstavništva i ostavio automobil da čami u njoj sve donedavno.  

Uprkos tome što ne razumemo razloge koji stoje iza ovog garažiranja, posebno zbog toga što je ovo u suštini masovno proizvođeni hečbek sa troje vrata, ali se ovaj izbor njegovog vlasnika ispostavio kao vremenska kapsula koja mu je donela klasik koji danas vredi velike pare. Sa druge strane, ovo je najverovatnije CRX model kompanije Honda sa najmanjom pređenom kilometražom na svetu.

CRX je ostao netaknut tokom trideset godina, tako da je i dalje opremljen originalnim gumama, fabričkim voskom, motornim uljem, dok su mu čak i papirne zaštite za tepih i dalje na mastu kao prvog dana u salonu. Zapravo, jedina stvar koja je zamenjena, sudeći prema prodajnoj listi, jeste akumulator i ulje za kočnice.

Kao što možete očekivati od automobila koji je svoju karijeru proveo u zatvorenom, njegova srebrna metalik boja karoserije i crna plastika izgledaju identično kao i prvog dana kada su izašli iz fabrike. Farovi i štopaljke su potpuno čisti, dok enterijer izgelda neverovatno, sa dosnovno nekorišćenim kadicama i veoma interesantnom zadnjom klupom.

Ispod haube ovog modela nalazi se 1,6 litara veliki DOHC četvorocilindrični motor unutrašnjeg sagorevanja, koji stvara 122 ks. Ova snaga se šalje na prednju osovinu putem petostepenog manualnog menjača.

Imajući u vidu činjenicu da se Civic Si modeli, kreirani od 1999. i 2003. godine, prodaju po cenama sličnim onim kao kada su bili novi, ovaj CRX će najverovatnije za svakog potencijalnog kupca biti prilično veliko iznenađenje u tom smislu. Kada se doda retkost modela niske kilometraže iz ove ere, slobodno je moguće pretpostaviti da će novi vlasnik čuvati ovaj CRX i dalje kao kraljicu garaže, pripremajući ga za neke buduće generacije i još veće cene.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group