Polovni Volkswagen Passat - na šta obratiti pažnju

Volkswagen Passat je veliki porodični automobil koji proizvodi nemački proizvođač Volkswagen još od 1973. kroz 6 generacija. Nalazio se između modela Jetta i Phaeton, a može se naći pod različitim imena, u zavisnosti od tržišta, od Santana, Dasher, Corsar i Carat. Interne oznake ovih modela su B1, B2...

 

Kakav je polovni Volkswagen Passat?

Volkswagen Passat je odličan automobil. Toliko je dobar da skoro iskače iz klase koju deli sa Ford Mondeom i parira modelima kao što su BMW serije 3, ili Audi A4. Čak i na standardnim verzijama, suspenzija je odlična, a odgovori na komande brzi. Kod sportskih modela je upravljanje još oštrije, iako je donekle žrtvovan komfor zbog toga.

Lako se naviknete na Passat. Prostora ima više nego dovoljno i napred i pozadi, kabina je prostrana sa dovoljno mesta za sve stvari, a prtljažnik prostran. Enterijer nije baš po standardima kvaliteta u Audiju, ali je daleko ispred Opel Vectre i Ford Mondea i onoga što oni imaju da ponude. 

Passat je dobio 5 zvezdica na NCAP testiranju, a svi modeli dolaze sa 6 vazdušnih jastuka, kao i kontrolom proklizavanja.

 

Za koji polovni Volkswagen Passat da se odlučim?

Dokle god se držite dalje od ulaznog modela, kao i top modela u ponudi, nećete pogrešiti. Verzija sa 1.6 FSI i 113ks nema dovoljno snage za ovoliki automobil, dok je 3.2 V6 4MOTION SEL daleko od štedljivog, iako mu sa 247ks snage ne manjka. Ostali bezninski motori su 148ks 2.0 i 197ks 2.0 turbo. 

Većina polovnih Passata na koje ćete naići su sa dizel motorima, a mi bismo se odlučili za 1.9 modela sa 104ks. Nije jak i rafiniran kao 2.0 TDI, ali je drastično skuplji na tržištu polovnih automobila, a i dalje ima zadovoljavajuće performanse. Tu je i 2.0 TDI sa 168ks. Od 2008. godine dolaze novi 2. motori, a pridružuje im se i Bluemotion verzija.

Top model SEL doalzi sa kožnim enterijerom kao standardom, dok svi Sport modeli imaju električna sedišta. Ulazni S modeli doaz samo sa CD plejerom, klimom i prednjih podizačima, nemaju cruise kontrole, niti zadnje zvučnike.  

 

Da li su visoki troškovi održavanja za Volkswagen Passat?

Volkswagen Passat, kao i Honda Accord, ili Volvo s40 neće biti jeftini kao Opel Vectra, ili Ford Mondeo, ali i dalje nude dosta za svoju cenu. 

Najveću potrošnju ima V6 model, a najekonomičniji je 1.9 TDI. Model 2.0 sa 138ks će imati nešto veću potrošnju. Servis i cene delova su slične Accord i S40 modelima. 

 

Na šta obratiti pažnju kod polovnog Volkswagen Passata?

Prvi modeli su imali nekoliko opoziva, pogledajte detalje na internetu. Najveći problem je bio sa požarima na 2.0 TDI modelima sa šestostepenim manuelnim menjačem. ECU ovog modela takođe zahteva osvežavanje. 

Potrošnja ulja je bitna stavka kod Passata, pogotovu kod dizel modela i ne treba je zaboraviti. 

Enterijer pruža dugotrajnost, ali proverite sve električne instalacije da li su ispravne. Takođe, detaljno pregledajte suspenziju, pogotovu kod modela koji imaju veću pređenu kilometražu. 

Upravljački sistem je znao da pravi probleme, a i DSG menjač. 

 

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2021. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group