Polovna Honda Civic (06-12) - na šta obratiti pažnju i gde kupiti

Honda Civic je iz subcompact linije prešla u comapt liniju. Zajedno sa Accordom i Prelude-om činio je Hondinu ponudu toko devedesetih. Kroz nekoliko generacija koje su usledile, Civic je postao veći i napredovao je u cenovnom rangu i sada se nalazi između modela Fit i Accord...

 

 

Kakva je polovna Honda Civic?

Zaboravite startu sliku Honde - novi Civic je odlično dizajniran automobil. Kada se pojavio napravio je pometnju među tradicionalnim poštovaocima Honde, ali je vremenom pokupila simpatije i njih. Iako izgleda kao da je došao direktno sa ulica Japana, ovo je ipak evropski model koji se dosta razlikuje od japanskog.

Enterijer je u vreme pojavljivanja bio kontraverzan koliko i eksterijer i trebaće vam vremena da se naviknete na njega. Ima dovoljno mesta za četvoro ljudi, osim pozadi gde ćete imati problema ako ste viši od 1.80m. Gepek je prostran, a spuštanje zadnjih sedišta ga značajno povećava. 

Na putu, Civic se odlično ponaša, ali nije upravljiv kao Golf, ili Focus. Takođe, značajan je nivo buke koji dolazi sa točkova. 

 

Za koju polovnu Hondu Civic da se odlučim?

Veoma retki ulazni modeli dolaze bez klime, CD plejera i alu felni, iako imaju kontrolu stabilnosti, centralnu bravu i bočne air bagove. 

SE modeli dolaze sa svim dodacima, a Sport modeli sa većim alu felnama, intezivnijim svetlima i aluminijumski detaljima u kabini. 

ES modeli imaju dodatke kao što je cruise kontrola, dupla klima i panoramski krov. EX ima satelitsku navigaciju i automatske brisače.

Ulazni motor sa 88ks 1.4 benzinac, nudi solidne performanse, ukoliko vam se ne žuri, ali nije toliko čest na tržištu polovnih automobila. Modeli sa 138ks 1.8 motorom su daleko bolji i brži. 

Dizel 2.2 ima takođe 138ks, ali skoro duplo više obrtnog momenta i daleko je fleksibilniji za vožnju. 

Tu je i Type S verzija 1.8 i 2.2 motora, dostupna samo u verziji sa troje vrata sa sportskim vešanjem i body kitom. 

Za kraj, tu je Type R sa 2.0 benzincem i 198ks i veoma je teško odrediti da li je bolji ovaj automobil, ili Golf GTI. 

 

Da li su visoki troškovi održavanja za Hondu Civic?

Ovlašćeni servisi su često skuplji nego kod Golfa, ili Focusa. Možete uštedeti novac korišćenjem nezavisnog servisa.

Naravno, dizeli su najštedljiviji sa prosečnom potrošnjom oko 4,2 litre na 100km. Ipak, manji benzinski motori nisu daleko i daju potrošnju oko 4,5 litara.

Motor 1.8 daje potrošnju od oko 5,4 litara na 100km, a na papiru Type R troši 7,6l. U realnim situacijiama, potrošnja će ići na gore.

 

Na šta obratiti pažnju kod polovne Honde Civic automobila?

Honda Civic se dobro kotira na ispitivanjima zadovoljstva vlasnika, iako je bilo nekoliko pritužbi. 

Problemi sa enterijerom se pojavljuju kod nekih primeraka i prijavljeni su različiti zvukovi. U nekim slučajevima bilo je i situacija da su saloni bili primorani da menjaju donji deo kontrolne table. 

Eksterijer je takođe imao pritužbe, kondenzaciju pod farovima, delovi plastike koji su se opustili i poklopac za godino koji je odbijao da se odvrne. Kvake su potencijalan problem, zadnje vešanje i mehanizam ručne kočnice. 

Prijavljivano je i da dizeli potroše  do litar ulja na 1000km, bez da se upali kontrolna lampica. Tako da proverite na vreme nivo ulja u motoru. 

 

ZA: Pouzdana, atraktivna

PROTIV : Loša zvučna izolovanost, upravljanje može da bude bolje

REZIME : Izgled koji nije za svakoga

 

ODLUČITE SE ZA :  1.8 i-VTEC SE

IZBEGAVAJTE : 1.4 i-DSI S

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group