Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.
Postoji nekoliko razloga zbog kojih automobili postaju klasici, pojedini su retki, neki su brzi, dok su određeni predstavljali tehnološki vrhunac svog vremena...
Renault 4 zapravo ne spada ni u jednu od pomenutih grupa, ali je ipak predstavljao veoma veliki uspeh za francuskog proizvođača i ustoličio se kao cenjen i voljen četvorotočkaš širom sveta. Zbog svega toga, upravo se legendarna Cipelica našla na U.K. Bull Market top deset listi najpoželjnijih klasičnih modela za ovu godinu.
Renault je kreirao neverovatnih osam miliona četvorki tokom dugog životnog ciklusa ove linije, nastalih kao odgovor na filozofiju tadašnjeg izvršnog direktora kompanije, Pijera Drajfusa, koji je konstantno naglašavao kako bi automobili trebalo da budu kao plavi teksas auto-moto sveta: voljeni i sveprisutani.
Automobil je zaista dobro prihvaćen na brojnim internacionalnim tržištima, a čak je učestvovao i u nekoliko trkačkih događaja zahvaljujući Pariz-Dakar reliju. Uprkos tome što je motor ovih modela razvijao svega trideset konja, oni su bili veoma zabavni za vožnju.
"Obožavam da vozim ovo", izjavio je Kečpol, voditelj zvaničnog Hagerty kanala. "Da budem iskren, nikada nisam razumeo Citroen 2CV ludilo, ali Renault 4 jednostavno obožavam. Ovo je model koji volim najviše od svih francuskih automobila".
Ovaj automobil se naginje prilikom prolaska kroz krivine, njegov šalthebl na neobičan način viri iz kontrolne table kao kišobran i deluje da nije preterano istrajan jer ih je veoma malo ostalo u dobrom stanju danas, ali je uprkos svemu tome i dalje neprevaziđen.
Za sve što volimo kod Cipelice delimično je zaslužna i mala kilaža ove serije, koja se kreće između šesto i sedamsto pedeset kilograma u zavisnosti od opreme, tako da je nedostatak snage jedinica koje su se nalazile ispod haube daleko manji problem nego što bi se moglo smatrati. Kada se čitavoj jednačini doda predivna jednostavnost, čitava kombinacija donosi jedan veoma šarmantan automobil.
"Od svih Bull Market automobila, mislim da je ovaj lično moj favorit", priznao je voditelj uz osmeh. "Jednostavno mogu sebe zamisliti kako danas kotrljam okolo u jednom od njih."
Volvo nikada nije ponudio pikap verziju svoje 900 serije direktno iz fabrike, što je navelo najmanje jednog ljubitelja švedske cigle da za sebe kreira jedan ovakav model...
Jedina stvar koja je nedostajala Mercedes-Benz E-Class karavan opsegu modela jeste izdanje visokih performansi, u slučaju da za nekoga nije bio dovoljan E43 AMG sa 396 ks onda kada...
Pre ili kasnije većina nas će verovatno poželeti da kupi kupiti polovnjak koji nam može služiti još dugi niz godina i biti pouzdano ulaganje u ovim teškim vremenima...
E36 generacija BMW 3 Serises Compact modela daleko je od najpoželjnije kupe verzije sa dvoje vrata na današnjem tržištu polovnjaka, ali je automobil ove linije koji vam danas preds...
Istaknuti Mercedes-Benz S65 AMG pojavio se na nemačkom tržištu polovnjaka i može predstavljati idealan model za svakoga ko želi da pokrene elitnu taksi kompaniju ili jednostavno ho...
Ukoliko tragate za polovnjacima koje možete kupiti po relativno razumnim cenama, modelima izuzetne izdržljivosti i dobrog vozačkog iskustva, pre svega je važno da se čuvate loših a...