VW nadalje sve komponente za električna vozila proizvodi u svojim fabrikama

Volkswagen donosi još više proizvodnih i razvojnih procesa za električna vozila unutar svojih fabrika...

Nemački proizvođač je svoju odluku o razvijanju svojih sistema objavio na Tech Day 2023 događaju, obećavajući da će kreirati svoje baterije, električne motore, impulsne pretvarače i sisteme termalnog menadžmenta unutar svojih pogona, kreirajući ih od nule kako bi ih učinio daleko efikasnijim i efektivnijim po pitanju troškova.

Ovaj brend već kreira svoje lične baterije i motore, ali je juče objavio da će pokrenuti proizvodnju ličnih impulsnih pretvarača i sistema za termalni menadžment. Po pitanju impulsnih pretvarača bitno je reći samo da su oni mozak svakog električnog pogonskog sklopa.

Zaduženi za efikasnost i performanse pogonskih sklopova, impulsni pretvarači su veoma bitni delovi svakog električnog vozila. Razvojni timovi kompanije Volkswagen morali su da ih razviju i redizajniraju od početka kako bi ih primenili na svojoj MEB platformi i pripremili za sledeće generacije vozila.

Kao rezultat Volkswagen modularnosti, biće potpuno moguće ugraditi isti impulsni pretvarač u sve što ova grupacija kreira. Ovo znači da sve, od gradskih automobila male snage, do sportskih modela sa izlaznim snagama većim od 671 ks može dobiti isti sistem, potvrdio je proizvođač.

U međuvremenu, sistem termalnog menadžmenta zameniće trenutne sisteme, koji su sastavljeni uz pomoć brojnih komplikovanih šema i individualnih komponenti, ekstremno kompaktnim modulom koji kontroliše sve od kabinske do baterijske temperature.

Usavršavanje sistema termalnog menadžmenta imaće veliki uticaj na vozački opseg i na to koliko će brzo vozilo moći da bude napunjeno. Nova jedinica će biti dosta lakša i efikasnija od trenutnih sistema u Volkswagen električnim modelima.

Sve u svemu, Volkswagen veruje da će dizajniranjem ovih sistema posebno za njegove lične baterije i motore dostići 20% veću efikasnost svojih vozila. Sa stanovišta proizvođača, u međuvremenu, proizvođač automobila će biti u mogućnosti da generiše ekonomiju širokog obima standardizujući ove delove širom svojih brojnih brendova, uključujući Porsche, Audi, Škoda, pa čak i partnere kao što su Ford i Manhindra.

Sistem upravljanja toplotom i impulsni pretvarač razvijaće se zajedno sa predstojećom unificiranom baterijskom ćelijom kompanije Volkswagen, koja će biti predstavljena u vozilima 2025. godine.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group