Volkswagen je ispratio put drugih zapadnih proizvođača automobila i zvanično se povukao sa ruskog tržišta, prodajući svoj udeo u ruskim podružnicama, zajedno sa svojom velikom fabrikom...
Nemački proizvođač automobila sklopio je ugovor sa moskovskim predstavništvom Avilon, sa zvaničnom cenom prodajnog ugovora koja će biti objavljena kasnije, ali izveštaji navode da je Avilon platio otprilike 125 miliona evra kako bi preuzeo njegove poslove u Rusiji i fabriku u zapadnom gradu Kalugi, koja poseduje kapacitet dovoljan za proizvodnju 225.000 jedinica godišnje.
Iako je Volkswagen objavio samo kratki novinski izveštaj vezano za ovaj poslovni potez, kompanija naglašava da joj je ruska vlada izašla u susret sa ponudom i uključila svoje uvozne strukture, distribuciju i lanac poslova nakon prodaje, zajedno sa delatnostima skladištenja i finansijskim uslugama povezanim sa svim zaposlenima.
Kako mediji prenose, Volkswagen je potrošio oko 774 miliona evra kako bi izgradio Kaluga fabriku i otvorio je 2007. godine, pre nego što je dostigao pun proizvodni kapacitet dve godine kasnije. VW je obustavio svoje poslovanje u Rusiji nakon invazije koju je ova zemlja izvršila na Ukrajinu februara meseca prošle godine.