Jedan od najvećih argumenata kritičara električnih vozila jeste njihova cena, koja je jednostavno neprihvatljiva...
Poslednje istraživanje Evropskog udruženja proizvođača automobila u potpunosti podržava ovakvo stanovište ističući da prihvatanje električno pokretanih vozila poseduje najveću stopu u zemljama gde su građani imućniji.
Ova asocijacija predstavlja lobi grupu koja predstavlja proizvođače i njeno istraživanje navodi da ECV vozila, odnosno modeli koji uključuju potpuno električne i priključno hibridne modele, a ne električne modele sa gorivnim ćelijama, trenutno drže 21,6% ukupne prodaje novih automobila na našem kontinentu, ali i to da njihovo prisustvo na tržištu itekako varira u zavisnosti od zemlje.
U zemljama kao što su Grčka, Italija, Poljska i Hrvatska, gde godišnja primanja, nakon poreza i troškova iznose oko 13.000 evra, ovakvi automobili zauzimaju svega 9% tržišta. U Bugarskoj i Slovačkoj, gde godišnja primanja iznose 7.272 i 10.985 evra, ECV modeli iznose svega četiri i 3,7% prodaje novih automobila, a ovo su ujedno dve od tri evropske zemlje sa najmanjim procentom u okviru adaptacije i prelaska na električna vozila.