Serđo Marćione bi, prema navodima, prvog juna trebalo da predstavi reformu i transformaciju proizvodnog poslovanja FCS grupacije u Italiji...
Marćioneov finalni potez na mestu generalnog direktora Fiat Chrysler Automobiles grupe, predstavljaće prekidanje proizvodnje masovnih tržišnih modela u Italiji, uključujući Fiat Punto i Alfa Romeo Mito linije, koje će ustupiti mesto nešto profilnijim serijama.
Svi ljudi koji su upoznati sa planom legendarnog italijanskog stručnjaka, naglasili su da će FCA ovakav potez napraviti u svojoj torinskoj i pomiglijskoj fabrici, potpuno ih redizajnirajući i kreirajući platformu za proizvodnju novih Maserati i Jeep terenaca, dok će Fiat Panda modeli biti prebačeni u Poljsku.
Promena u italijanskim korenima kompanije, predstavlja deo Marćioneovog plana za promenu zapadnoevropskih proizvodnih linija u premijum opseg, ciljajući ka globalnom poboljšanju prodaje Jeep modela i pomaganju prilikom prelaska FCA grupacije na hibridne i električne pogonske sklopove.
Ovaj plan nije još uvek realizovan, dok određeni njegovi detalji i dalje mogu biti promenjeni, sudeći prema izvorima, pre nego što budu objavljeni prvog juna. Marćione, koji će se penzionisati sledeće godine, veruje da ne postoji budućnost u kreiranju jeftinijih automobila u evropskim zemljama visokog platnog prometa.
Promene u italijanskom segmentu proizvodnje ove grupacije, doneće prekid proizvodnje dugovečnog Punot supermini modela, u njegovoj Melfi fabrici, kao i Alfa Romeo Mito linije u Mirafiori. FCA prema navodima planira da doda drugi Maserati terenac na ovim mestima, odmah do postojećeg Levante modela.
Pomeranje proizvodnje Fiat Panda modela iz fabrike u Pomigliana u Poljsku, omogući će Fiat Chrysler grupi kreiranje malih Jeep modela koji predstavljaju ključni deo plana za globalno proširenje ovog brenda. FCA će takođe prestati da nudi dizel motore u svojim malim evropskim modelima, a umesto njih će se naći hibridni i električni pogonski sklopovi.
N.Đ.