Šef brenda Mercedes-Benz tvrdi da nemački proizvođači ne mogu bez Kine

Izvršni direktor kompanije Mercedes-Benz, Ola Kalenius, izjavio je da je Kina isuviše vredan faktor u automobilskoj industriji kako bi bila zanemarena...

Govoreći na tribini ESMT poslovne škole u Berlinu početkom ove nedelje, Kalenius je izjavio kako je on duboko ubeđen u prednosti koje globalizacija donosi i da bi bilo potpuno nezamislivo da se zemlja kao što je Kina odbaci.

Kalenius je izneo ove komentare nedugo nakon što je nemački kancelar Olaf Šolc poslao delegaciju poslovnih lidera u Kinu. Šolc je upozorio nemačke kompanije da diverzifikuju svoje poslovanje ukoliko se odnosi ove zemlje sa Kinom promene nakon što njen predsednik produži svoj mandat.

„Okrenuti leđa Kini zbog nečega što bi potencijalno moglo da se dogodi predstavlja potpuno pogrešnu odluku“, istakao je Kelanius, a prenosi Automotive News Europe.

Ne dolazi kao nikakvo iznenađenje da šef Mercedes-Benz brenda razume i ceni važnost kineskog tržišta za nemačke proizvođače automobila. S tim u vezi, dobra prodaja u trećem kvartalu ove godine rezultirala je ukupnim brojem od 520.100 vozila isporučenih od strane kompanije Mercedes-Benz, od kojih je oko 206.800 prodato u Kini.

Kina je postala toliko veliko tržište za nemački brend, da je sa lakoćom u potpunosti zasenila Evropu koja je imala ukupno 152.700 prodaja u trećem kvartalu, dok je preko okeana poslato svega 83.200 jedinica. Prodaja u Kini skočila je za 37% u trećem kvartalu sa 150.600 jedinica prodatih u poređenju sa istim periodom prošle godine, ali ono što je najinteresantnije jeste blagi pad od 5% u poređenju sa prvih devet meseci prošle godine kada je ukupna prodaja iznosila 562.600 jedinica.

Prodaje Mercedes-Benz modela u Kini veoma su dobre već duže vreme, toliko da je u ovoj naciji prodato ukupno 774.000 jedinica tokom 2020. godine, uprkos pandemiji koja je bila u jeku.

N.Đ.

Povezane teme

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group