Rimac je inicijalno izleteo sa svojim modelom na prašnjavi put prekriven klizavim lišćem, pre nego što je otišao na gradilište gde se u procesu izgradnje nalazi jedan studentski kampus. Uprkos svom blatu, Mate je bio u mogućnosti da izuzetno dobro održi Nevera prototip u bočnim proklizavanjima i u prolascima oko brojnih prepreka, završavajući u prljavštini od točkova do krova.
Radi podsećanja, važno je napomenuti da Rimac Nevera poseduje četiri motora koja kombinovano stvaraju 1.914 ks i 2.360 Nm obrtnog momenta. Za snabdevanje ovih motora energijom, zaduženo je pakovanje litijum/magnezijumskih i niklovanih baterija, koje mu pružaju prelazni opseg od 547 kilometara između dva punjenja. Ovaj automobil može ubrzati do stotke iz mesta u okviru od 1,85 sekundi, do sto šezdeset za 4,3 i prelazi četristo metara za 8,6 sekundi.
N.Đ.