Kompanija Porsche ulaže pola milijarde evra u svoju Zufenhausen fabriku kako bi je pretvorila u pogon za proizvodnju EV automobila, zadužen za sledeću generaciju potpuno električnih 718 Boxter i Cayman sportskih modela...
Nemački proizvođač autombila postavio je veoma ambiciozne ciljeve za svoje EV automobile, koji bi trebali da postanu trećina ukupne prodaje do 2025. godine i dve trećine do kraja ove decenije. Predstojeći električni Macan, koji će biti kreiran u Lajpcigu, definitivno će pomoći kompaniji Porsche da dostigne ove targete, ali će joj svakako biti potrebna pomoć njenih sportskih automobila.
Mission R koncept otrkiven u Minhenu prošle jeseni, kreiran je kao futuristički motorsport model, ali kada se ova mašina ogoli, dodaju joj se ekstravagantni aerodinamički dodaci, lepljive gume i trkački spreman enterijer, na pamet pada ideja koja nam tačno može predstaviti pravac u kome Boxter i Cayman modeli odlaze.
Veruje se da će ovi modeli biti bazirani oko iste PPE platforme VW Grupacije, koja se već nalazi ispod Macan EV modela, 718 blizanci biće dostuni jedino u elekričnoj varijanti, za razliku od 911 porodice, za koju izvori tvrde da će zadržati motore sa unutrašnjim sagorevanjem makar do kraja ove dekade. Nemački sajt Automobilwoche tvrdi da će proizvodnja u Zufenhausenu biti dooljno fleksibilna kako bi omogućila proizvodnju 718 i 911 serija istovremeno.